KONINKLIJKE GROLSCH N.V.
Uitnodiging: Grolsch lanceert tweede biermerk
Koninklijke Grolsch N.V.
PERSMEDEDELING / UITNODIGING AAN DE PERS
Enschede, 10 april 2002
Grolsch lanceert een tweede biermerk voor de Nederlandse markt. Het nieuwe biermerk zal los staan van het merk Grolsch. Tijdens de perspresentatie 15 april 2002 zal deze ambitieuze en strategische beslissing worden toegelicht. Uiteraard zullen de merknaam en de producten ter plekke worden onthuld.
Hoewel pils en speciaalbieren zich nog altijd kunnen verheugen in een zeer grote belang-stelling, is sprake van zich langzaam wijzigende consumentenvoorkeuren. Met het nieuwe en revolutionaire merk wil Grolsch de populariteit van het biersegment uitbouwen. Dit betekent dat de smaak, de verpakking en het imago van het bier opvallend, vernieuwend, trendy en aspiratief zullen zijn.
Het nieuwe biermerk zal in week 20 op de Nederlandse markt komen.
Deze mededeling is een uitnodiging aan u om de uitgebreide perspresentatie bij te wonen:
Maandag 15 april 2002
13:30 uur Ontvangst
14:00 uur Aanvang presentatie
Crowne Plaza Amsterdam-American Hotel
Leidsekade 97
1017 PN Amsterdam
Tot de perspresentatie worden geen verdere mededelingen gedaan.
Koninklijke Grolsch N.V.
Coen Thönissen
Hoofd Interne & Externe Betrekkingen
Grolsch NV
10 apr 02 09:15