Ingezonden persbericht
Dutchtone benoemt Gerard Overmars tot Marketing Director Residential
Den Haag, 11 april 2002 - Dutchtone heeft Gerard Overmars (42) benoemd tot
Marketing Director Residential. Overmars volgt Rik Vegter op, die deze
functie bekleedde op ad interim basis. Overmars is in zijn functie als
Marketing Director Residential verantwoordelijk voor alle
marketingactiviteiten voor de consumentenmarkt. Hij richt zich hierbij op de
productmarketing van bestaande Dutchtone-producten en -diensten en de
introductie van nieuwe initiatieven in de markt.
"Dutchtone is een klantgerichte organisatie die zich kenmerkt door sterke
productgroepen en diensten", zegt Overmars. "Het feit dat we ons bevinden in
een zeer concurrerende markt biedt grote uitdagingen op marketinggebied. Ik
verwacht een bijdrage te kunnen leveren aan het verbreden van het draagvlak
voor de producten en diensten van Dutchtone."
Overmars heeft een uitgebreide ervaring in de telecommunicatiemarkt. Hij
werkte zes jaar in diverse functies bij KPN Mobile. Als Director Product
Development was hij verantwoordelijk voor innovatieve projecten binnen KPN
Mobile Nederland als SMS-prepaid, direct opwaarderen, M-Commerce en GPRS.
Voordat hij bij KPN Mobile in dienst kwam, werkte Overmars bij America
Online als Director Wireless Services. Eerder was hij gedurende ruim tien
jaar werkzaam bij de Koninklijke Landmacht als beroepsofficier in het
werkveld telecommunicatie.
Een digitale foto van Gerard Overmars is op te vragen bij Lammers van
Toorenburg PR,
Caroline de Zoeten, op telefoonnummer: 030 6565 070, of per e-mail:
caroline@lvtpr.nl
Dutchtone
Dutchtone biedt mobiele communicatie aan op basis van DCS1800-technologie.
In juli 2000 verwierf het bedrijf een UMTS-licentie. Dutchtone is een
belangrijke leverancier van de Nederlandse overheid. Bij Dutchtone werken
1500 mensen. Dutchtone investeert substantieel in de kwaliteit van haar
dienstverlening, met name in haar netwerk en haar klantenservice. Dutchtone
N.V. is een 100% dochteronderneming van Orange SA. Orange is actief in
twintig landen en streeft er naar om in 2005 wereldwijd voor anderhalf
miljard mensen bereikbaar te zijn. Op 31 december 2001 had Orange meer dan
39,3 miljoen klanten.