Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
Rijkscampagne Werken bij het Rijk. Als je verder denkt beste wervingscampagne
10 april 2002
De campagne Werken bij het Rijk. Als je verder denkt van de
Rijksoverheid is dit jaar uitgeroepen tot de beste wervingscampagne.
Deze prijs is het resultaat van Intermediair Imago Onderzoek 2002
onder laatstejaars studenten en hoger opgeleiden met maximaal acht
jaar werkervaring. Het onderzoek meet de imagos op de arbeidsmarkt van
bedrijven en overheidsinstellingen.
De campagne Werken bij het Rijk. Als je verder denkt is in november
2001 van start gegaan als massamediale imagocampagne waarin het Rijk
wordt gepresenteerd als een unieke werkgever. Deze introductiecampagne
duurde drie maanden en bestond uit TV-spots, printadvertenties en
webvertising. Hij werd ondersteund door de campagnesite
www.werkenbijhetrijk.nl. en richt zich met name op de doelgroep van
instromers op HBO- en WO-niveau.
In juni en juli 2002 komt de campagne opnieuw met TV-spots in de
media. Rond september 2002 zijn er nieuwe campagnebeelden te
verwachten.
---