Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Amsterdam, 5-4-2002
"De optimale mix tussen informatie en entertainment"
De traditionele communicatie gaat uit van een aanbieder die een klant
benadert. Op internet werkt dit andersom: een klant gaat actief op zoek
naar een aanbieder.
Door gebruik te maken van een mix tussen informatie en entertainment worden
bezoekers langere tijd bezig gehouden en wordt er gezorgd voor
herhalingsbezoeken.
Uselab heeft een revolutionaire nieuwe webgame ontwikkeld. Spelers van het
spel kunnen zelf online nieuwe levels maken en deze vervolgens delen met
andere spelers.
Doordat dit spel, in tegenstelling tot vele anderen, ook écht leuk is om te
spelen, blijven de bezoekers relatief lang op de website. In de testfase
werd dit spel al veelvuldig bezocht. Dat maakt het een interessante
marketing-tool, in te zetten voor o.a.: het vergroten van brand awareness,
het promoten van een nieuw product of nieuwe dienst of het vergroten van
traffic op een website.
Vanuit deze filosofie heeft Uselab het spel Acno's Energizer ontwikkeld. Het
spel is te bekijken op:
http://content.uselab.com/acno/
Uselab biedt originele en effectieve toepassingen aan organisaties die
nieuwe media strategisch willen inzetten.
Uselab werkt o.a. voor: Vrije Universiteit Amsterdam, Vizzavi, Lederland,
Universiteit Utrecht, Getronics, Ministerie van Binnenlandse Zaken,
Mijnders Meubelen, Kroon-Oil (Shell) en Omroepvereniging BNN.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Uselab BV
T.a.v. S. Arts
Herengracht 66
1015 BR Amsterdam
Telefoon: 020-5309666
Fax: 020-5309667
E-mail: info@uselab.com
Website: http://www.uselab.com
Uselab BV - Herengracht 66 - 1015 BR Amsterdam
Phone +31(0)20 5309666 - Fax +31(0)20 5309667
E-mail: info@uselab.com - http://www.uselab.com