Ingezonden persbericht

Framfab Nederland benoemt Eduard Vos tot Business Developer

Amsterdam, 3 april 2002 - Internetbureau Framfab Nederland heeft Eduard Vos benoemd tot Manager Business Development. In deze functie is Vos verantwoordelijk voor de verdere verbreding van het portfolio van Framfab Nederland met toonaangevende klanten.

Recentelijk was Vos initiatiefnemer van Hotheads Holdings BV en verantwoordelijk voor business development van de website www.hotheads.net, een online tool voor werving en selectie van zelfstandig werkende specialisten. Hiervoor heeft hij gedurende meer dan tien jaar uitvoering gegeven aan interactieve communicatieprojecten voor o.a. Neboko, KPN, Lost Boys, Airmiles, Vrouw Online, De Lotto, Canon Europa, Sony Europe, Randstad, Philips International en de ministeries van Verkeer en Waterstaat en Landbouw.

"De professionele werkwijze en de visie op de markt waren doorslaggevend in mijn keuze voor Framfab", aldus Vos. "Graag ga ik daarom de uitdaging aan om op basis van mijn ervaring nog meer aansprekende namen en A-merken aan het reeds indrukwekkende klantportfolio van Framfab toe te voegen."

Over Framfab Nederland
Framfab Nederland is één van grootste internetbureaus van Nederland. Het bureau is een specialist op het gebied van interactieve communicatie. Framfab Nederland maakt deel uit van het internationale netwerk van Framfab, dat in 1995 werd opgericht en aan de beurs van Stockholm (Zweden) is genoteerd. Framfab heeft vestigingen in Engeland, Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Zweden en Nederland. In Europa werken er zo'n 650 mensen bij Framfab. Hiermee behoort Framfab tot de grootste internetbureaus in Europa. De drie vestigingen van Framfab Nederland bevinden zich in Amsterdam (twee) en in Rotterdam. Hier vormen ongeveer 100 internetprofessionals een uitgebalanceerd multidisciplinair kennisnetwerk dat interactieve concepten en oplossingen ontwikkelt. Framfab Nederland werkt onder andere voor Vodafone, ENECO Energie, de gemeente Amsterdam, het Ministerie van Jusititie, Unilever, Philips en World Press Photo.