Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Opnieuw Online Paasspel bij Synergie

Utrecht - Net als in 2001 presenteert Communicatiebureau Synergie rond de paasdagen een Online Paasactie. Dit jaar kunnen bezoekers van de site www.communicatiebureau.nl de Paaskip van een kleurtje voorzien. Vrij naar 'Drawing by Numbers' krijgen bezoekers een aantal vragen voorgeschoteld. Wie de vragen goed beantwoordt, krijgt een kleurrijke Paaskip op het scherm. Deze kan direct worden ingezonden. Evenals in 2001 is een aantal ludieke prijzen met de actie te winnen. Wat te denken van een "Originele Van Gogh Schilderset" of "Iedereen kan schilderen met Ravensburger". Natuurlijk ontbreekt ook de Gardena Tuinprijs dit jaar niet: een originele grasschaar.

In 2001 introduceerde Communicatiebureau Synergie de Grote Paasactie. De e-mailing werd verzonden aan circa 350 klanten en relaties. Ruim 450 mensen bezochten in de drie dagen na de mailing de site en bijna 80 bezoekers zonden een oplossing in. De gelukkige prijswinnaars van 2001 waren: Pon's Automobiel BV (Picknickmand) , Holland Media Groep (Tuinkabouter) en Hasbro (Gardena Tuinsproeier).

Communicatiebureau Synergie heeft ook in 2002 een e-mailing verzonden naar 350 klanten en relaties. Deelnemers kunnen tot 4 april inzenden. Op de homepage van www.communicatiebureau.nl is een frisse lentebanner opgenomen. Wie daarop klikt kan direct aan de slag. De winnaars van de Paasactie 2002 worden op de site bekend gemaakt.

EINDE PERSBERICHT



Ingezonden persbericht