Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Opnieuw Online Paasspel bij Synergie
Utrecht - Net als in 2001 presenteert Communicatiebureau Synergie rond de
paasdagen een Online Paasactie. Dit jaar kunnen bezoekers van de site
www.communicatiebureau.nl
In 2001 introduceerde Communicatiebureau Synergie de Grote Paasactie. De
e-mailing werd verzonden aan circa 350 klanten en relaties. Ruim 450 mensen
bezochten in de drie dagen na de mailing de site en bijna 80 bezoekers
zonden een oplossing in. De gelukkige prijswinnaars van 2001 waren: Pon's
Automobiel BV (Picknickmand) , Holland Media Groep (Tuinkabouter) en Hasbro
(Gardena Tuinsproeier).
Communicatiebureau Synergie heeft ook in 2002 een e-mailing verzonden naar
350 klanten en relaties. Deelnemers kunnen tot 4 april inzenden. Op de
homepage van
EINDE PERSBERICHT
Ingezonden persbericht