Consumentenbond


Consumentenbond brengt overzicht in digitale wereld

De Consumentenbond geeft consumenten sinds 22 maart 2002 de mogelijkheid zich te abonneren op zijn tijdschrift de `Digitale Consument'. Dit blad verschijnt vier maal per jaar en biedt kritische, objectieve en praktische informatie over computers en internet. Het blad bevat bovendien praktische koopadviezen en gebruikstips.

De Consumentenbond constateert onder haar leden een grote vraag naar informatie over computers en internet. In veel gevallen hebben mensen behoefte aan koopadviezen en achtergrondinformatie over het enorme aanbod van digitale mogelijkheden. De Consumentenbond springt in op deze vraag met het tijdschrift de `Digitale Consument', dat vier keer per jaar verschijnt.

In het maartnummer staan onder andere twee tests: naar goedkope printers en computermuizen. Verder informatie over de veiligheid van internetbankieren. Steeds meer mensen regelen namelijk hun geldzaken via internet. Ook kunnen consumenten lezen over groot pc-onderhoud. Er zijn hiervoor systeemonderhoudspakketten op de markt. De `Digitale Consument' geeft informatie over deze verzameling hulpprogramma's die voorkomen dat er iets misgaat, fouten opsporen en ontstane problemen snel herstellen.

Een abonnement op de `Digitale Consument' bestaat uit vier nummers per jaar en kost voor leden van de Consumentenbond ¤ 15. Niet leden betalen ¤ 17,50. Abonneren is mogelijk via de Klantenservice van de Consumentenbond (070) 445 45 45 of via www.consumentenbond.nl. Het blad is ook in de winkel verkrijgbaar voor ¤ 4,50.

k