Consumentenbond
Consumentenbond brengt overzicht in digitale wereld
De Consumentenbond geeft consumenten sinds 22 maart 2002 de mogelijkheid zich te abonneren op zijn tijdschrift de `Digitale Consument'. Dit blad verschijnt vier maal per jaar en biedt kritische, objectieve en praktische informatie over computers en internet. Het blad bevat bovendien praktische koopadviezen en gebruikstips.
De Consumentenbond constateert onder haar leden een grote vraag naar
informatie over computers en internet. In veel gevallen hebben mensen
behoefte aan koopadviezen en achtergrondinformatie over het enorme
aanbod van digitale mogelijkheden. De Consumentenbond springt in op
deze vraag met het tijdschrift de `Digitale Consument', dat vier keer
per jaar verschijnt.
In het maartnummer staan onder andere twee tests: naar goedkope
printers en computermuizen. Verder informatie over de veiligheid van
internetbankieren. Steeds meer mensen regelen namelijk hun geldzaken
via internet. Ook kunnen consumenten lezen over groot pc-onderhoud. Er
zijn hiervoor systeemonderhoudspakketten op de markt. De `Digitale
Consument' geeft informatie over deze verzameling hulpprogramma's die
voorkomen dat er iets misgaat, fouten opsporen en ontstane problemen
snel herstellen.
Een abonnement op de `Digitale Consument' bestaat uit vier nummers per
jaar en kost voor leden van de Consumentenbond ¤ 15. Niet leden
betalen ¤ 17,50. Abonneren is mogelijk via de Klantenservice van
de Consumentenbond (070) 445 45 45 of via www.consumentenbond.nl. Het
blad is ook in de winkel verkrijgbaar voor ¤ 4,50.
k