FNV

Beldag over ervaringen klanten
Regio Noord - groningen@vc.fnv.nl

FNV Bondgenoten wil de klanten van het UWV (http://www.uwv.nl (Uitvoeringsinstituut werknemersverzekeringen), o.a. Cadans, GAK of GUO) het woord gunnen. Wat zijn hun positieve of negatieve ervaringen met deze organisaties? Reageert men vlot als u een vraag heeft over uw uitkering? Waarom lukt het niet geschikt werk te vinden? Daarom organiseert FNV Bondgenoten in Noord-Nederland een beldag. Schroom niet, lucht uw hart. U kunt op maandag 25 maart van 10.00 uur tot 14.00 uur bellen met het telefoonnummer 050-3631163.

Procedures
Binnenkort inventariseert FNV Bondgenoten de ervaringen van de klanten van de UVI's (nu UWV geheten), zoals GAK, GUO en Cadans. Wij krijgen nogal veel klachten binnen die uitmonden in juridische procedures. Dit zijn duidelijk zaken waarmee iets mis is.

Beldag
Maar FNV Bondgenoten wil graag de klanten die andere ervaringen hebben - zowel positief als negatief - ook het woord gunnen. Vooral nu deze organisaties bezig zijn hun structuur te veranderen. Hierbij kunt u denken aan:
- de snelheid van reageren

- de klantvriendelijkheid

- het spreken of schrijven van duidelijke taal
- de samenwerking tussen de verschillende onderdelen. Daarom is er een beldag op maandag 25 maart a.s. van 10.00 uur tot 14.00 uur. Ons telefoonnummer is: 050-3631163.

Nadere informatie
Annelies Ossel, bestuurder FNV Bondgenoten
Tel 050-3631000 of 06-22997186
Anneosse@bg.fnv.nl (E-mail)

Meer nieuws? Ga naar http://www.fnv.nl/noord.