Ingezonden persbericht
Als chief customer officer rapporteert Garland Hall direct aan Phillip
Merrick, webMethods' oprichter en CEO. Hij is verantwoordelijk voor het
ontwikkelen van innovatieve programma's die er toe bijdragen dat klanten
een positieve ervaring hebben met webMethods. In eerste instantie zal de
groep een verbeterd, end-to-end Customer Lifecycle-programma introduceren,
dat prospects en klanten een gedetailleerd plan biedt van kritieke
technische mijlpalen. Het team zal regionale, nationale en wereldwijde
gebruikersgroepen faciliteren en zal daarnaast een externe consultant
inhuren om een diepgaand en onafhankelijk klanttevredenheids-onderzoek uit
te voeren. webMethods is de eerste integratieleverancier die op deze schaal
een onafhankelijk onderzoek laat uitvoeren.
Als senior vice president Global Customer Services rapporteert Chris Barbin
aan David Mitchell. De groep moet klanten alles bieden wat ze nodig hebben
om webMethods' integratieoplossingen succesvol te implementeren en te
onderhouden. Hieronder vallen professional services, wereldwijde
opleidingsfaciliteiten, technische diensten en certificeringprogramma's. De
groep zal ook actief samenwerken met webMethods' systeemintegratie- en
technologiepartners om complete servicepakketten aan te bieden die de klant
een betere gebruikerservaring bieden en het succes van strategische
integratie-initiatieven vergroten.
Meer informatie over de services die webMethods haar klanten biedt is
beschikbaar op www.webmethods.com/support_services .
Over webMethods
PERSBERICHT
webMethods benoemt Chief Customer Officer en lanceert Global Customer
Services-groep
Amsterdam - 21 maart 2002 - webMethods (Nasdaq: WEBM), toonaangevend
leverancier van integratiesoftware, heeft twee nieuwe groepen opgericht die
er aan moeten bijdragen dat klanten de webMethods-oplossingen succesvol
kunnen implementeren en gebruiken. De Customer Relations-groep, geleid door
Garland Hall, chief customer officer, en de Global Customer Services-groep,
geleid door Chris Barbin, senior vice president, Global Customer Services,
zullen webMethods' focus op het succes van haar klanten voortzetten en
innovatieve klantgerichte programma's bieden.
"webMethods heeft een reputatie op het gebied van succesvolle toepassingen
bij klanten," zegt David Mitchell, chief operating officer van webMethods.
"We gebruiken dit fundament om de toegevoegde waarde die we onze klanten
bieden verder te vergroten. Samen zullen Garland en Chris complementaire
programma's ontwikkelen om klanten te helpen hun bedrijfsdoelstellingen te
halen middels innovatieve integratieoplossingen."
Customer Relations-groep: garandeert succes bij klanten
Global Customer Services: verantwoordelijk voor technisch succes
Global Customer Council
De genoemde initiatieven van webMethods om klanten een stem te geven binnen
de onderneming passen in de traditie van het bedrijf om de dialoog met
klanten aan te gaan. Zo werd afgelopen maand webMethods' jaarlijkse Global
Customer Council gehouden in San Jose, Californië. Tijdens dit tweedaagse
evenement worden klanten ingelicht over de richting van webMethods'
productontwikkeling en krijgen zij de kans om hieraan sturing te geven. Uit
de Benelux waren onder meer Casema, DSM en BNL ICIQuest vertegenwoordigd.
webMethods (Nasdaq: WEBM) is een toonaangevend leverancier van
integratiesoftware. Het integratieplatform van webMethods stelt klanten in
staat om een meetbaar rendement op hun investering te behalen, door
bedrijfsprocessen, enterprise- en legacy-toepassingen, databases en
werkstromen te koppelen. Die koppeling kan zowel binnen de onderneming
worden gerealiseerd als daarbuiten, met andere bedrijven. Met het
integratieplatform van webMethods kunnen klanten kosten verminderen, nieuwe
bronnen van inkomsten genereren, de banden met hun klanten verstevigen, de
efficiëntie van de distributieketen verbeteren en de interne zakelijke
processen stroomlijnen.
webMethods is in 1996 opgericht en heeft haar hoofdkantoor in Fairfax,
Virginia. Het bedrijf heeft vestigingen in de Verenigde Staten, Europa,
Azië en de Pacific. webMethods bedient wereldwijd meer dan 750 klanten,
waaronder wereldwijde top 2000-bedrijven zoals Citibank, Dell, Eastman
Chemical, The Ford Motor Company, Grainger en Motorola. Strategische
partners van webMethods zijn onder andere Accenture, AMS, BMC, Broadvision,
Cap Gemini Ernst & Young, Deloitte Consulting, EDS, Hewlett-Packard, i2
Technologies, J.D. Edwards, KPMG Consulting, Microsoft, Oracle, SAP AG en
Siebel Systems. Meer informatie over het bedrijf is beschikbaar op
www.webmethods.com.
Contactpersonen:
Jolanda Prins
webMethods
+31 (0)20 491 97 37
jolanda.prins@webmethods.com
Annemieke van Herk
Footprint Marketing
+31 (0)20 417 71 77
annemieke@footprint.nl