Persbericht
Xerox⤮ Marketing Partnership Programma uitgebreid met training â¤~Marktkansen vergroten met Variabele Data Applicaties⤮
Ondersteuning grafische industrie voor marketing en verkoop van digitale printservices
Amstelveen, 20 maart 2002 â¤" In het kader van het Marketing Partnership Programma organiseert The Document Company Xerox in 2002 weer enkele commerciële trainingen voor (potentiële) gebruikers van haar digitale printsystemen. Nieuw in het aanbod is de training â¤~Marktkansen vergroten met Variabele Data Applicaties⤮ als aanvulling op de vorig jaar met succes opgezette training â¤~Het verkopen van Digitale Printservices⤮. Xerox wil met deze trainingen haar partners in de grafische industrie â¤" naast zoals gebruikelijk in technisch opzicht â¤" ook ondersteuning bieden in de marketing- en verkoopstrategie, alsmede in een effectieve implementatie van de printservices. De trainingen worden verzorgd in samenwerking met het bureau Van Dalsum & Schouten Management Training Consultants en worden gehouden in het Grafisch Opleidings Centrum in Veenendaal.
Het programma 2002 van de tweedaagse trainingen ziet er als volgt uit:
Training â¤~Het verkopen van Digitale Printservices⤮
Groep 1: 24 april en 31 mei
Groep 2: 6 en 26 juni
Groep 3: 4 en 27 september
Training â¤~Marktkansen vergroten met Variabale Data Applicaties⤮
Groep 1: 10 en 27 juni
Groep 2: 2 oktober en 5 november
Voor beide trainingen bedragen de kosten per deelnemer â'¬ 899 exclusief btw.
Veranderingen in marketing en verkoop
Huib Kolen, Xerox⤮ marketing manager grafische industrie: "De grafische industrie maakt zoals bekend op dit moment zeer dynamische ontwikkelingen door. Nieuwe technologieën volgen elkaar in snel tempo op en het is daarom van groot belang om te blijven investeren in kennisontwikkeling. In ons Customer Education Center in Amstelveen verzorgen we al sinds jaar en dag de noodzakelijke technische gebruikerstrainingen, maar de veranderingen hebben tevens grote invloed op de aanpak en de techniek van marketing en verkoop. De digitalisering van de printservices biedt ook vele nieuwe kansen en mogelijkheden en daarin willen we onze partners optimaal ondersteunen."
De training â¤~Het verkopen van Digitale Printservices⤮ biedt (bij)scholing in een aantal facetten met betrekking tot digitale trends en klantenwensen, het identificeren van nieuwe digitale mogelijkheden en adviserende verkoopstrategieën.
De training â¤~Marktkansen vergroten met Variabele Data Applicaties⤮ is gericht op het identificeren van (de waarde van) die applicaties en het verkopen daarvan. De via deze cursus te behalen voordelen zijn verder:
- het opbouwen van meer winstgevend volume op digitale printsystemen;
- het identificeren van additionele omzetmogelijkheden;
- uitbreiding van het klantenbestand.
Voor meer informatie over de trainingen of over het Xerox Marketing Partnership Programma, kunt u contact opnemen met Huib Kolen van Xerox (Nederland) B.V., Boschdijk 732, 5624 CL Eindhoven, telefoon 040 - 265 25 25. Het Xerox opleidingsprogramma is ook te vinden op www.xtraining.nl.
Over Xerox Europe
Xerox (Nederland) B.V. is onderdeel van Xerox Europe, de Europese organisatie voor de verkoop en levering van producten, oplossingen en diensten van Xerox Corporation, die op de wereldranglijst van ICT-bedrijven een zesde positie inneemt. Xerox streeft naar de wereldwijd leidende positie op het gebied van document management, met oplossingen die een brug slaan
tussen de wereld van het papier en de digitale wereld, en die de kantoorproductiviteit mede verhogen door het delen van kennis.
Xerox Europe heeft productievestigingen in Nederland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en geavanceerde R&D centra in Cambridge (VK) en Grenoble (Frankrijk). Meer informatie over Xerox is te vinden op internet: www.xerox.com.
Xerox®, The Document Company® en het digitale X® zijn handelsmerken van Xerox Corporation. Alle niet Xerox merken en productnamen zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van de betreffende ondernemingen.