AutoRai
19-3-2002
CSI Award voor Nederlandse Mazda-dealers
Een Nipo-onderzoek onder Nederlandse autobezitters wijst uit dat Mazda
in ons land tijdens het jaar 2001 als klantvriendelijkste organisatie
de eerste plaats bezet.
Dit onderzoek, dat jaarlijks gehouden wordt, maakt deel uit van een
groot Europees onderzoek dat plaatsvindt in opdracht van alle grote
automerken. Naast het bereiken van de eerste plaats in Nederland
blijkt tevens dat op Europees gebied de Nederlandse Mazda-organisatie
ook als het meest klantvriendelijkst ervaren werd. Naar aanleiding van
deze score werd onlangs door Mazda Motor Europe een Award uitgereikt
aan Auto Palace de Binckhorst b.v., de Nederlandse Mazda-importeur.
Deze Award , die ook al in 1991 in Nederlandse Mazda-handen viel, ging
vergezeld van een cheque van 10.000 Dollars. Loek Niemans, Manager
Customer Satisfaction van de Nederlandse Mazda-importeur, ziet deze
Award als een bekroning op de fantastische inzet van de Mazda-dealers
tijdens een jaar dat voor de Nederlandse Mazda-organisatie niet als
het meest makkelijke ervaren werd.