Mazda
Den Haag, 18 maart 2002.
C.S.I. AWARD VOOR NEDERLANDSE MAZDA ORGANISATIE
Een Nipo-onderzoek onder Nederlandse autobezitters wijst uit dat Mazda
in
Ons land tijdens het jaar 2001 als klantvriendelijkste organisatie de
eerste plaats bezet. Dit onderzoek, dat jaarlijks gehouden wordt,
maakt deel uit van een groot Europees onderzoek dat plaatsvindt in
opdracht van alle grote automerken. Naast het bereiken van de eerste
plaats in Nederland blijkt tevens dat op Europees gebied de
Nederlandse Mazda-organisatie ook als het meest klantvriendelijkst
ervaren werd.
Naar aanleiding van deze score werd onlangs door Mazda Motor Europe
een Award uitgereikt aan Auto Palace de Binckhorst b.v., de
Nederlandse Mazda-importeur. Deze Award , die ook al in 1991 in
Nederlandse Mazda-handen viel, ging vergezeld van een cheque van
10.000 Dollars.
Loek Niemans, Manager Customer Satisfaction van de Nederlandse
Mazda-importeur, ziet deze Award als een bekroning op de fantastische
inzet van de Mazda-dealers tijdens een jaar dat voor de Nederlandse
Mazda-organisatie niet als het meest makkelijke ervaren werd.