Mazda

Den Haag, 18 maart 2002.

C.S.I. AWARD VOOR NEDERLANDSE MAZDA ORGANISATIE

Een Nipo-onderzoek onder Nederlandse autobezitters wijst uit dat Mazda in

Ons land tijdens het jaar 2001 als klantvriendelijkste organisatie de eerste plaats bezet. Dit onderzoek, dat jaarlijks gehouden wordt, maakt deel uit van een groot Europees onderzoek dat plaatsvindt in opdracht van alle grote automerken. Naast het bereiken van de eerste plaats in Nederland blijkt tevens dat op Europees gebied de Nederlandse Mazda-organisatie ook als het meest klantvriendelijkst ervaren werd.

Naar aanleiding van deze score werd onlangs door Mazda Motor Europe een Award uitgereikt aan Auto Palace de Binckhorst b.v., de Nederlandse Mazda-importeur. Deze Award , die ook al in 1991 in Nederlandse Mazda-handen viel, ging vergezeld van een cheque van 10.000 Dollars.

Loek Niemans, Manager Customer Satisfaction van de Nederlandse Mazda-importeur, ziet deze Award als een bekroning op de fantastische inzet van de Mazda-dealers tijdens een jaar dat voor de Nederlandse Mazda-organisatie niet als het meest makkelijke ervaren werd.