Ingezonden persbericht
Eerste reclameschoen op PromZ Event 2002
AMSTERDAM, 20020315 -- Vanaf maandag 18 maart worden de eerste schoenen met reclame getoond op PromZ Event 2002 in Jaarbeurs Utrecht. Dit is mogelijk door een nieuwe productielijn in sport- en vrijetijdsschoenen, waarvoor het bedrijf Repeat Sales Promotions de rechten heeft verworven.
De sportschoenen zijn voorzien van logo's en reclameboodschappen en worden door bedrijven gebruikt als promotioneel artikel voor relaties. Naast de bovenkant van de sportschoen in leer of kunstleer, wordt ook de zool gebruikt om bedrijfslogo´s op af te beelden. Het is mogelijk om de schoenen met het eigen logo of in de kleuren van de huisstijl al in een kleine oplage te laten vervaardigen. De minimale afname voor de schoenen bedraagt dertig paar. De custom made schoenen worden gemaakt in diverse soorten leer, kunstleer en synthetisch materiaal. De schoenen worden getoond op PromZ Event standnummer 110.
Promotiethema's
Naast de reclameschoenen worden op PromZ Event 2002 vele nieuwe promotionele producten en diensten getoond. PromZ Event 2002 bevat de promotiethema's Noviteitenshow, PromZ Fashion Avenue, PromZ Art en AlternativeZ. Er is veel meer te zien dan alleen traditionele relatiegeschenken. Ook sportieve en adventure incentives, kunst, promotioneel textiel, premiums, gimmicks en gadgets komen uitgebreid aan bod. Bezoek de PromZ Website voor meer informatie: www.promz.nl.
Ingezonden persbericht