Ingezonden persbericht


Applix brengt CRM en Business Intelligence bij elkaar

Applix showt op CeBIT toonaangevende oplossingen voor CRM en Business Intelligence

Leusden, 18 februari 2002 - Applix toont op CeBIT 2002 haar volledige oplossingen voor CRM en Business Intelligence. Applix ziet Customer Relationship Management onlosmakelijk verbonden met Business Intelligence. Van de klantgegevens uit een CRM-systeem heeft een bedrijf het meest profijt wanneer het systeem wordt verbonden aan analyse- en communicatietechnologieën. Applix laat op CeBIT haar totale CRM-concept zien dat bestaat uit de operationele CRM-oplossing iEnterprise, de interactieve CTI-module iConnect en Applix' analysetool iTM1. De 64-bit-versie van dit OLAP-tool kent ongekende analysemogelijkheden voor bedrijven die actief zijn in massamarkten.

Applix staat op CeBIT in hal 4, stand G68. De vakbeurs voor informatie- en telecommunicatietechnologie vindt plaats van 13 tot en met 20 maart 2002.

Applix
Applix is wereldwijd aanbieder van oplossingen voor operationele en analytische CRM. Deze oplossingen ondersteunen, stroomlijnen en analyseren alle horizontale bedrijfsprocessen, zoals marketing, sales, service en helpdesk. Bedrijven hebben real-time inzicht in de behoeften van klanten, waardoor zij gefundeerde beslissingen kunnen nemen om nieuwe klanten te verwerven én te behouden. De oplossingen van Applix kenmerken zich door flexibiliteit en schaalbaarheid, waardoor Applix óók unieke en complexe bedrijfsprocessen optimaal kan ondersteunen. Applix, Inc. (NASDAQ: APLX) is gevestigd in Westboro, Massachusetts, in de Verenigde Staten. Het bedrijf heeft wereldwijd acht vestigingen. Applix B.V., verantwoordelijk voor de Benelux, is in Leusden gevestigd. Applix is via partners vertegenwoordigd in Scandinavië, Zuid-Europa en Zuid-Afrika. Wereldwijd heeft Applix meer dan 2400 klanten. Meer informatie over Applix is te vinden op www.applix.nl.