Ingezonden persbericht
Applix brengt CRM en Business Intelligence bij elkaar
Applix showt op CeBIT toonaangevende oplossingen voor CRM en Business
Intelligence
Leusden, 18 februari 2002 - Applix toont op CeBIT 2002 haar volledige
oplossingen voor CRM en Business Intelligence. Applix ziet Customer
Relationship Management onlosmakelijk verbonden met Business
Intelligence. Van de klantgegevens uit een CRM-systeem heeft een bedrijf
het meest profijt wanneer het systeem wordt verbonden aan analyse- en
communicatietechnologieën. Applix laat op CeBIT haar totale CRM-concept
zien dat bestaat uit de operationele CRM-oplossing iEnterprise, de
interactieve CTI-module iConnect en Applix' analysetool iTM1. De
64-bit-versie van dit OLAP-tool kent ongekende analysemogelijkheden voor
bedrijven die actief zijn in massamarkten.
Applix staat op CeBIT in hal 4, stand G68. De vakbeurs voor informatie-
en telecommunicatietechnologie vindt plaats van 13 tot en met 20 maart
2002.
Applix
Applix is wereldwijd aanbieder van oplossingen voor operationele en
analytische CRM. Deze oplossingen ondersteunen, stroomlijnen en
analyseren alle horizontale bedrijfsprocessen, zoals marketing, sales,
service en helpdesk. Bedrijven hebben real-time inzicht in de behoeften
van klanten, waardoor zij gefundeerde beslissingen kunnen nemen om
nieuwe klanten te verwerven én te behouden. De oplossingen van Applix
kenmerken zich door flexibiliteit en schaalbaarheid, waardoor Applix óók
unieke en complexe bedrijfsprocessen optimaal kan ondersteunen.
Applix, Inc. (NASDAQ: APLX) is gevestigd in Westboro, Massachusetts, in
de Verenigde Staten. Het bedrijf heeft wereldwijd acht vestigingen.
Applix B.V., verantwoordelijk voor de Benelux, is in Leusden gevestigd.
Applix is via partners vertegenwoordigd in Scandinavië, Zuid-Europa en
Zuid-Afrika. Wereldwijd heeft Applix meer dan 2400 klanten. Meer
informatie over Applix is te vinden op www.applix.nl.