Gemeente Waalwijk
Afdeling Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten
De gemeente Waalwijk wil graag weten hoe de cliënten, die ingeschreven
zijn bij de afdeling Sociale Zaken en Werkgelegenheid in de gemeente,
denken over de dienstverlening en de werkwijze van deze afdeling. Het
college van burgemeester en wethouders heeft daarom besloten om een
klanttevredenheidsonderzoek te houden. De gemeente heeft
onderzoeksbureau Driessen & Kamerbeek uit Eindhoven gevraagd dit
onderzoek uit te voeren. In het kader van dit onderzoek ontvangt
iedere cliënt van de afdeling Sociale Zaken en
Werkgelegenheidsprojecten in de periode van 8 tot en met 15 maart a.s.
een vragenlijst. In deze vragenlijst worden cliënten gevraagd naar hun
ervaringen met de afdeling Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten
gevraagd naar hun ervaringen met de afdeling.
Vragenlijst terugsturen
Het onderzoek is een gelegenheid voor de cliënten van de afdeling
Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten om hun inbreng te hebben in
de werkwijze van de afdeling. Dat is ook voor de gemeente van groot
belang. Daarmee kan de dienstverlening aan cliënten worden verbeterd.
Om een goed beeld te krijgen van de werkwijze en dienstverlening is
het dan ook belangrijk dat veel cliënten de vragenlijst ingevuld
terugsturen.
In het onderzoek wordt de anonimiteit van de cliënten gewaarborgd. Er
zal uiteraard vertrouwelijk met de gegevens worden omgegaan. Om deze
redenen is een extern bureau ingeschakeld.
Wanneer het onderzoek is afgerond worden alle cliënten van de afdeling
Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten op de hoogte gebracht van
de resultaten.