Ingezonden persbericht

Radiospots PromZ Event vanaf maandag op Radio 1 en 2

AMSTERDAM, 20020306 -- Vanaf maandag 11 maart zijn reclamespotjes ter promotie van PromZ Event 2002 op Radio 1 en 2 te horen. De spots zijn ingesproken door Loes Luca, Ruud de Wild en Greg Shapiro. PromZ Event 2002 is de beurs voor promotionele producten en diensten in Jaarbeurs Utrecht die plaatsvindt op 18, 19 en 20 maart 2002.

De radiospotjes zijn gericht op het promoten van PromZ Event 2002 waar de nieuwste trends, gadgets en gimmicks op premiumgebied zijn te zien. Daarnaast krijgen alternatieve relatiegeschenken, zoals sportieve en adventure incentives extra aandacht in de spots. Met de slogan 'Zie het licht, kom naar PromZ!' hoopt men dit jaar nog meer bezoekers te trekken. In de branche van promotionele producten en diensten gaat jaarlijks meer dan 1 miljard euro om. Op PromZ Event 2002 is meer te zien dan traditionele relatiegeschenken. Denk bijvoorbeeld aan kunst, sportieve incentives, adventure incentives, promotioneel textiel, onderscheidende relatie eindejaarsgeschenken en premiums.

Bezoekers
Onderzoek heeft aangetoond dat 22 procent van de bezoekers werkzaam is in de zakelijke dienstverlening, industrie en de groot- en detailhandel. In 2001, tijdens de eerste editie van PromZ Event, vertegenwoordigden de bezoekers zowel eenmansbedrijven als bedrijven met meer dan 1000 werknemers. Een groot deel van de bezoekers (35 procent) heeft een directie- of managementfunctie. De meeste overige bezoekers bekleden een inkoopfunctie of een functie op de afdeling sales promotion/ direct marketing van een onderneming of zijn werkzaam bij bureau´s in reclame, direct marketing of sales promotion.

PromZ Event 2002 vindt plaats op 18, 19 en 20 maart 2002 in hal 10 en 11 van Jaarbeurs Utrecht. De beurs is dagelijks geopend van 10.00 uur tot 18.00 uur. Zie ook www.promz.nl.



Ingezonden persbericht