Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
ARTIESTEN VERSTUREN DAGBOEKEN PER SMS
Amsterdam, 7 maart - Wat doet Katja Schuurman op dit moment? Zit Johnny de
Mol nu thuis op de bank met z'n gebroken voet? En is Gordon inderdaad in
Zuid-Afrika? Het antwoord op dit soort vragen krijg je van deze artiesten
voortaan zelf - persoonlijk en rechtstreeks per SMS.
De artiestenportal Glamago.com en Vizzavi, de toonaangevende mobiele portal, hebben de handen ineengeslagen voor een uniek project: Glamago SMS Dagboeken. Via deze nieuwe dienst kan je nu op je eigen mobiele telefoon de dagboeken lezen van allerlei bekende Nederlanders.
De eerste artiesten die hun fans persoonlijk per SMS op de hoogte houden van hun dagelijkse bezigheden zijn Froukje de Both, Tygo Gernandt, Aukje van Ginneken, Gordon, Cas Jansen, Tanja Jess, Kelly, Johnny de Mol, Winston Post, Katja Schuurman en Renée Vervoorn. Drie keer per week sturen ze hun dagboek naar je mobieltje. En tot 1 mei gebeurt dat helemaal gratis.
Het unieke van deze SMS-service is niet alleen dat je actuele info krijgt
over je favoriete artiesten en wat hen bezighoudt. Bijzonder is vooral dat
je het direct van hem of haar te horen krijgt. Bij Glamago zijn namelijk
meer dan veertig bekende Nederlanders aangesloten, en het meest betrouwbare
nieuws krijg je natuurlijk van hen zélf! Wie de dagboeken wil ontvangen kan
zich daarvoor snel en kosteloos opgeven via www.glamago.com en
www.vizzavi.nl.
Glamago SMS Dagboeken is voorlopig alleen voor abonnees van Vodafone en KPN
Mobile. Vizzavi en Glamago zijn in de toekomst van plan de
artiestendagboeken ook beschikbaar te maken voor abonnees van andere
operators.
De Glamago SMS Dagboeken kosten per 1 mei 55 eurocent per bericht. Je keuze
voor een bepaalde artiest kan je altijd veranderen. Bij Special Events biedt
Glamago SMS Dagboeken ook de mogelijkheid berichten van meer artiesten te
ontvangen. Tijdens grote evenementen sturen sterren dan inside information,
zodat je het leven achter de schermen eenvoudig via je mobiele telefoon kan
volgen. Drie keer per week hoor je over bloopers en andere
'beroepsgeheimen'.
Over Vizzavi
Vizzavi is een gezamenlijke onderneming (50/50) van de Vodafone Group, 's
werelds leidende bedrijf in mobiele communicatie, en Vivendi Universal,
Europa's leidende mediabedrijf. Vizzavi wil in Europa de toonaangevende
mobiele portal zijn door uit te blinken in mobiele diensten, amusement en
uitwisseling van informatie. Informatie en diensten van Vizzavi zijn op
diverse manieren toegankelijk, via mobiele telefoons, en personal computers.
Vizzavi is opgericht in juli 2000 en bedient nu 6,3 miljoen klanten in
Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Nederland, Portugal, Spanje en
het Verenigd Koninkrijk. Voor meer informatie over Vizzavi: ga naar
http://www.vizzavi.net of media.relations@corp.vizzavi.net
Over Glamago.com
Glamago is een jonge, snel groeiende Nederlandse onderneming, die unieke
informatie en amusement levert met behulp van inmiddels 46 bekende
Nederlanders. Glamago exploiteert een website, biedt streaming video van en
door aangesloten artiesten, online product- en bedrijfspresentaties met
bekende Nederlanders, en verzorgt gesponsorde SMS- en 0909-diensten.
Daarnaast richt Glamago zich ook op offline communicatie middels een
Glamago-Schoolagenda, die vanaf dit voorjaar te koop is en een
Glamago-Magazine, welke in april geïntroduceerd zal worden.