Ingezonden persbericht
Allied Telesyn breidt service-aanbod in Europa uit
Amsterdam, 7 maart 2002
Allied Telesyn International (www.alliedtelesyn.com) heeft het Net.CoverSM programma flink uitgebreid. Er worden nu ook Basic Plus Services voor Layer3 switches en high-end routers aangeboden, terwijl in alle Europese landen nu ook installatie-, configuratie- en andere on-site services aangeboden worden.
Allied Telesyn wil zowel zijn partners als klanten het hoogst mogelijke service- en supportniveau aanbieden. Bovendien is het belangrijk om ook met de faciliteiten voor service en support in te spelen op de snelle (technologische) veranderingen in de markt. Sinds de introductie vorig jaar heeft Allied Telesyn daarom zijn Net.CoverSM Service Programma voortdurend verder ontwikkeld. Via de eigen service-infrastructuur en het netwerk van Service Partners biedt Allied Telesyn's Net.CoverSM momenteel een brede reeks serviceproducten; variërend van basisgaranties tot 24 uur on-site service, 7 dagen per week.
Om ervoor te zorgen, dat de klanten die zelf netwerken met Layer3 switches en routers implementeren en exploiteren, optimale service en support krijgen, levert Allied Telesyn de Net.CoverSM Basic Plus Service en aanvullende diensten als een integraal pakket. Door hun producten te registreren krijgen klanten van Allied Telesyn's Layer3 switches en routers een contract voor uitgebreide support gedurende 1 jaar na de aankoopdatum. Deze hoogwaardige support levert voor deze netwerksystemen meer dan de traditionele garantieservices. Zij omvat ondermeer:
§ Snelle vervanging van hardware (de volgende werkdag)
§ Snelle toegang tot het Technical Assistance Centre (TAC) tijdens normale kantooruren
§ Gratis software patches en updates
§ 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot on-line oplossingen via het web
§ 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar snelle, telefonische support bij noodgevallen of storingen
Voor klanten, die zelf niet beschikken over de mankracht en/of de middelen om netwerksystemen te implementeren, zal Allied Telesyn bovendien direct of via het netwerk van de Services Partners een brede reeks installatie- en configuratieservices beschikbaar stellen. Die kunnen onderdeel uitmaken van de productservice, maar ook op projectbasis geleverd worden. Voor klanten met bedrijfskritische netwerken worden optionele upgrades van de Basic Plus service voor on-site support beschikbaar gesteld. Zij kunnen bijvoorbeeld gebruik maken van de diensten van een ervaren netwerkspecialist, die -afhankelijk van de afspraken- 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar is en die binnen 4 uur of op locatie aanwezig kan zijn.