Ingezonden persbericht
INDIA'S TOP CONCERN GODREJ VERKIEST BROADVISION VOOR HAAR ENTERPRISE
SELFSERVICE INITIATIEVEN
Godrej, één van India's grootste industrieconcerns zal gebruik maken van
BroadVision selfservice applicaties zoals BroadVision Business Commerce ten
behoeve van haar gepersonaliseerde e-commerce initiatieven. De Godrej Groep
produceert en verkoopt een grote variëteit aan producten zoals duurzame
gebruiksgoederen, zeep, industriële chemicaliën, insecticiden, agrarische
producten en voedingsdranken. Godrej zal gebruik maken van BroadVision
applicaties om de functionaliteit van de bestaande Godrej Industries Limited
(GIL) en Godrej Consumer Products Limited (GCPL) te vergroten.
Met de nieuwe site wil Godrej een helder beeld neerzetten van de
onderneming, zowel voor distributeurs (van GCPL) als voor klanten (van
GIL). Uiteraard kunnen transacties online gedaan worden. BroadVision's
One-To-One personalisatiemogelijkheden verbeteren de site door
(zakelijke)partners relevante informatie te geven over orders en transacties
gebaseerd op hun individuele voorkeuren en profielen. BroadVision Business
Commerce stelt Godrej ook in staat een vraag gedreven voorspellings- en
bevooradingsstrategie te ontwikkelen, die real-time informatie van
consumentengedrag en consumptiepatronen correleert met verkoop- en aankoop
informatie.
OVER BROADVISION
BroadVision (Nasdaq: BVSN, Neuer Market: BDN) enterprise selfservice
applicaties veranderen de manier waarop bedrijven zaken doen naar een
gepersonaliseerd selfservice model. Dit levert voor bedrijven direct
meerwaarde op, doordat dit model groei stimuleert, kosten reduceert en
productiviteit vergroot. Toonaangevende wereldwijde bedrijven gebruiken
BroadVision om hun enterprise selfservice initiatieven te ondersteunen. Door
gebruik te maken van het web en draadloze apparatuur is het mogelijk om
overal, eenduidig gepersonaliseerde informatie uit te wisselen waardoor
synergie ontstaat tussen klanten, werknemers en partners.
Voor meer informatie over BroadVision kijk op: www.broadvision.com
NOOT VOOR DE REDACTIE (