Ingezonden persbericht
BRITSE GEZONDHEIDSZORGORGANISATIE BUPA KIEST BROADVISION VOOR KLANTEN- EN
MEDEWERKERSPORTAAL.
BUPA de grootste onafhankelijke Britse gezondheidszorgorganisatie kiest voor
de enterprise selfservice applicaties van de BroadVision's suite om een
groot aantal op klant en medewerker gerichte portalen te ondersteunen. De
portalen worden door BUPA ontwikkeld om betere klantenservice te bieden en
tegelijk kosten te reduceren.
Belangrijkste kenmerken van het BUPA online portaal zijn:
Customer selfservice: BroadVision InfoExchange Portal levert het raamwerk voor selfservice mogelijkheden zoals het online updaten van personeelsinformatie en het invullen van aanvragen en claims. Tijdens het proces is het altijd mogelijk om contact op te nemen met het callcenter van BUPA voor meer informatie of om een transactie te af te ronden.
Werknemersportaal: BUPA zal tevens een werknemersportaal lanceren dat
medewerkers de mogelijkheid biedt om, via beveiligde toegang,
bedrijfsinformatie zoals best-practice documenten, nieuws en
bedrijfsaankondigingen in te zien. Het portaal biedt eveneens selfservice
toegang tot informatie op back-end systemen zoals BUPA's Human Resource
systeem.
OVER BROADVISION
BroadVision (Nasdaq: BVSN, Neuer Market: BDN) enterprise selfservice
applicaties veranderen de manier waarop bedrijven zaken doen naar een
gepersonaliseerd selfservice model. Dit levert voor bedrijven direct
meerwaarde op, doordat dit model groei stimuleert, kosten reduceert en
productiviteit vergroot. Toonaangevende wereldwijde bedrijven gebruiken
BroadVision om hun enterprise selfservice initiatieven te ondersteunen. Door
gebruik te maken van het web en draadloze apparatuur is het mogelijk om
overal, eenduidig gepersonaliseerde informatie uit te wisselen waardoor
synergie ontstaat tussen klanten, werknemers en partners.
Voor meer informatie over BroadVision kijk op: www.broadvision.com
NOOT VOOR DE REDACTIE (
Ingezonden persbericht