EXPANSION BV

Expansion: Mindere economie leidt tot stijging omzet

Volgens Expansion B.V. leiden de verslechterde economische omstandigheden tot een stijging van de omzet in digitale archivering.

Mindere economische omstandigheden vereisen dat organisaties met minder mensen minimaal dezelfde kwaliteit moeten leveren. Een investering in digitale archivering blijkt een uitstekende manier om zowel kosten te besparen als de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen. Expansion b.v., gespecialiseerd in documentautomatisering, profiteert hiervan en verdubbelt haar omzet in het eerste kwartaal.

Digitale archivering bespaart tijd en leidt tot een hoger niveau van de dienstverlening. Een combinatie die in goede tijden wenselijk is en in minder goede tijden pure noodzaak wordt. De tijdsbesparing wordt gerealiseerd doordat zowel het opbergen als het opzoeken van documenten veel minder tijd kost dan wanneer met papier gewerkt wordt. Het serviceniveau wordt vooral verhoogd doordat klanten direct antwoord krijgen op hun vragen. De klantenservice heeft met één druk op de knop het klantendossier op het scherm. Bovendien kunnen processen die vroeger veel tijd kostten, doordat papieren documenten van afdeling naar afdeling gingen, nu veel sneller afgehandeld worden en raken documenten nooit meer kwijt.

Over Expansion b.v.
Expansion b.v. is opgericht in 1989 en is gevestigd te Rotterdam. Met haar standaard product Xtendis is Expansion b.v. marktleider in Nederland op het gebied van digitale archivering. Tot de klanten van Expansion behoren zowel grote organisaties zoals EuroNext, FedEx, Interpay, Shell en Zilveren Kruis als vele middelgrote en kleine ondernemingen.

Naast de implementatie van haar standaard product Xtendis ontwikkelt Expansion ook maatwerk informatiesystemen.

Over Xtendis
Xtendis is een digitaal archief waarin documenten ongeacht hun herkomst veilig kunnen worden opgeslagen. Papieren documenten worden met een scanner ingelezen en elektronische bestanden kunnen automatisch in het systeem worden opgenomen. Via zoeksleutels of full-text-retrieval staan documenten weer ter beschikking van elke geautoriseerde gebruiker van Xtendis. Toegang kan worden verleend via een netwerk, via Internet of via willekeurig andere applicaties zoals ERP en CRM-systemen. Door de open architectuur en de schaalbare en modulaire opzet kan elke organisatie vrijwel direct met Xtendis aan de slag.

Xtendis wordt onder meer ingezet voor certificaatbeheer, Electronic Document Presentment (EDP), factuurverwerking,
handtekeningverificatie, kennismanagement, dossierbeheer (klantendossiers, patiëntendossiers), postverwerking en workflowmanagement.

Achtergrondinformatie (