Gemeente Bergen op Zoom
Verbouwing hal stadskantoor
Verbouwing hal stadskantoor
Van 4 maart tot 5 april wordt op de begane grond van het stadskantoor
gewerkt aan een Centrale Balie. In de hal worden nieuwe balies
geplaatst waardoor straks de dienstverlening uitgebreid en verbeterd
zal worden.
Door de verbouwing is de afdeling Burgerzaken op de huidige locatie in
die periode niet bereikbaar. Bij het postkantoor zullen tijdelijk 2
loketten worden geplaatst. Daar kunt u in de periode van 4 maart tot
5 april terecht voor aangiften geboorte, overlijden en huwelijk,
uittreksels uit de GBA , het aanvragen van uittreksels van de
burgerlijke stand en het ophalen van reisdocumenten en voorschotten.
De openingstijden van maandag 4 maart tot vrijdag 5 april:
Postkantoor:
Hier zijn 2 balies geopend op iedere werkdag van 09.00 tot 12.00 uur.
's Middags zijn deze balies gesloten! Er is gedurende deze periode
geen avondopenstelling op het stadskantoor.
Steunpunt Halsteren:
U kunt dagelijks terecht op het steunpunt in Halsteren. Het steunpunt
in het Oude Raadhuis, Dorpsstraat in Halsteren is iedere dag geopend
zijn van 09.00 tot 15.00 uur. De avondopenstelling is daar op
woensdagavond van 18.00 tot 20.00 uur, behalve op woensdag 6 maart in
verband met de gemeenteraadsverkiezingen. Op het steunpunt kunt alle
producten van burgerzaken aanvragen.
Moet u uw rijbewijs en/of uw reisdocument toch in deze periode laten
verlengen, dan is het raadzaam om zoveel mogelijk gebruik te maken van
het steunpunt in Halsteren. Dit voorkomt voor u lange wachttijden op
het postkantoor.
De afdeling publieksvoorlichting is gedurende deze periode gevestigd
in het VGZ gebouw, begane grond.