---
Open University verbetert communicatie met studenten door
CRM-oplossingen van KANA
---
Implementatie van KANA e-mailbeheersysteem als eerste stap
naar een volwaardige klantendienst via het internet
Lier, 03/04/2002
KANA (NASDAQ: KANA), leverancier van intelligente CRM-oplossingen
(customer relationship management), maakt bekend dat de Open University
KANA Response gaat gebruiken om de e-mail communicatie te beheren en
een betrouwbare informatiestroom te garanderen tussen de universiteit
en haar 200.000 studenten. Open University is de grootste academische
instelling in Groot-Brittannië.
Met 150.000 on-line studenten , waarvan 26.000 buiten Groot-Brittannië is
een effectieve en snelle elektronische dienstverlening cruciaal voor de
Open University. De instelling heeft een zeer goede reputatie met
betrekking tot afstandsleren. KANA Response zal een doorslaggevende rol
spelen in de verbetering van de relatie tussen student en universiteit,
terwijl tegelijk de kosten dalen.
Open University zal aanvankelijk KANA Response implementeren - met 200
gebruikers in 20 departementen - om er voor te zorgen dat vragen van
studenten snel en juist beantwoord worden. KANA Response schat automatisch
het belang van een mail in en stuurt die vervolgens door naar het gepaste
departement. Bovendien biedt het gebruikers in real time een overzicht van
de verschillende wachtrijen, waardoor ze het proces beter kunnen beheren.
Open University koos KANA vanwege de gebruiksvriendelijkheid en
functionaliteit van de software en de schaalbare webarchitectuur.
---
END
---
Over Open University
Over Kana
KANA (NASDAQ: KANA) levert vooruitstrevende
e-CRM-oplossingen aan de grootste bedrijven ter wereld
waardoor die laatste hun klanten en partners beter kunnen
bedienen en begrijpen. De oplossingen drukken bovendien de
kosten in contactcenters en marketingafdelingen en
verhogen het resultaat. Dankzij een compleet aanbod van
customer relationship management-oplossingen - een
combinatie van KANA's e-CRM Architecture en
bedrijfstoepassingen - is KANA vandaag de snelstgroeiende
e-CRM-leverancier ter wereld. Dankzij het aanbod kunnen
gebruikers hun relatie met partners en klanten verbeteren
aangezien de interactie onafhankelijk is van plaats, tijd
en wijze - via alle kanalen, inclusief het internet,
e-mail of telefoon. Een greep uit KANA's belangrijkste
klanten: ADP, Chase, E-Trade, GAP, GM, HP, Kodak, Sony
Europe, TechTeam Europe, United Airlines, Verizon, en
Williams Sonoma. KANA is aanwezig in 22 landen wereldwijd
en kan rekenen op een wereldwijd netwerk van tientallen
partners. Voor meer informatie, surf naar www.kana.com
Voor journalisten
Kris Bogaerts, KANA, tel: +32 (0)3 491 98 55, e-mail:
kbogaerts@kana.com
Claudia Mairböck, NewsEngine PR, tel: +31 (0)20 567 2170,
e-mail: claudia.mairbock@newsenginepr.com
Ref.:KANA0046-1B662E