Ingezonden persbericht


Humor wordt steeds serieuzer genomen door het bedrijfsleven!

Dit blijkt uit het grote aantal inschrijvingen van managers en communicatie-specialisten uit het bedrijfsleven voor het 3e Humor Congres op 1 maart in 't Spant te Bussum.

Guido Thys, voorzitter Stichting Humor:

"Juist in deze economisch mindere tijden is dit geen opmerkelijk verschijnsel. Het bedrijfsleven is ervan overtuigd dat het Humor Congres dé kans is om beter te leren communiceren en efficiënter te onderhandelen met medewerkers, klanten en prospects. Kortom, Let's get serious about humor".

FUNdamentele handreikingen
Deelnemers aan dit doe-evenement kiezen 's middags uit twee specifieke seminars (humor in de gezondheidszorg / in de reclame) en drie workshops. Doelstelling is een eigen humorpalet samen te stellen voor alledaags gebruik. Daarbij komen zowel technieken aan bod die het belang van de organisatie dienen, als instrumenten die ook de manager zelf ten goede komen. Zo bezorgt de Amerikaanse humorgoeroe Pat Schwab in "Lach je weg naar de top" wel heel speciaal carrière-advies voor wie op weg wil naar hogere regionen in de organisatie. In "De Wet van de Sterkste" geeft Lenny Ravich, de revelatie van de twee voorgaande congressen, dan weer tips om er te blijven.
Op een infomarkt stellen adviseurs, trainers en entertainers zich voor aan deelnemers die humoristische handreikingen zoeken.

Marktplein vol humor

In de pauzes kunnen de deelnemers een bezoek brengen aan de infomarkt waar vele bedrijven en organisaties, die zich bezighouden met humor, zich op een interactieve manier presenteren. De deelnemers worden betrokken bij hun humorvolle aanbiedingen of aanbiedingen op het gebied van humor. Te denken valt aan opleidings- en trainingsinstituten, artiesten en promotionele artikelen. en dus een heus marktplein voor humor.

Meer informatie over Hét Humor Congres en inschrijven: www.stichtinghumor.nl.



Ingezonden persbericht