Ingezonden persbericht
4C Consulting begeleidt gehele implementatietraject van CRM-oplossingen
van Applix
Applix kiest 4C Consulting als partner
Leusden, 27 februari 2002 - Applix, aanbieder van oplossingen voor
operationele en analytische CRM, is een samenwerking aangegaan met 4C
Consulting, een consultancybedrijf dat in het voortraject advies geeft
over CRM-strategie en CRM-processen. Daarnaast implementeert 4C
Consulting CRM-oplossingen, waaronder Applix iEnterprise. Als partner
van Applix zal 4C Consulting bij opdrachtgevers als strategisch adviseur
en als uitvoerder van implementatietrajecten optreden.
Applix schakelt het onafhankelijke 4C Consulting in voor het voortraject
van CRM-implementaties waarin de consultants advies geven over de
CRM-strategie en de inrichting van de bedrijfsprocessen. 4C Consulting
brengt de bedrijfsprocessen in kaart en optimaliseert deze. Op basis
daarvan wordt een CRM-oplossing geselecteerd. Sander Honig, Business
Development Manager bij 4C Consulting: "Bij de invoering van CRM is de
organisatie voor ons leidend, niet de applicatie. De flexibele
CRM-oplossing van Applix sluit daarop aan. Applix iEnterprise is
namelijk eenvoudig aan te passen aan de unieke processen van een
organisatie."
Wanneer projecten langere tijd intensieve begeleiding vragen of bij
implementatie- trajecten extra mankracht nodig is, doet Applix ook een
beroep op 4C Consulting.
Frank Fidder, Managing Director van Applix Benelux: "4C Consulting heeft
uitgebreide expertise over Applix' CRM-platform iEnterprise in huis om
direct als volwaardig partner te worden ingezet."
Applix werkt eveneens nauw samen met haar partners Datapoint, Ferranti
Computer Systems en Getronics.
4C Consulting
4C Consulting is gespecialiseerd in CRM consultancy. Naast CRM-advies
verzorgt 4C Consulting ook de implementatie van CRM-oplossingen. Het
bedrijf heeft vestigingen in Nederland, België en Zuid Afrika. Meer
informatie over 4C Consulting is te vinden op www.4CConsulting.com.
Applix
Applix is wereldwijd aanbieder van oplossingen voor operationele en
analytische CRM. De operationele en analytische CRM-oplossingen
ondersteunen, stroomlijnen en analyseren alle horizontale
bedrijfsprocessen, zoals marketing, sales, service en helpdesk.
Bedrijven hebben real-time inzicht in de behoeften van klanten, waardoor
zij gefundeerde beslissingen kunnen nemen om nieuwe klanten te verwerven
én te behouden.
Applix, Inc. (NASDAQ: APLX) is gevestigd in Westboro, Massachusetts, in
de Verenigde Staten. Het bedrijf heeft wereldwijd acht vestigingen.
Applix B.V., verantwoordelijk voor de Benelux, is in Leusden gevestigd.
Applix is via partners vertegenwoordigd in Scandinavië, Zuid-Europa en
Zuid-Afrika. Wereldwijd heeft Applix meer dan 2400 klanten. Meer
informatie over Applix is te vinden op www.applix.nl.