Ingezonden persbericht
''e-Business; van Hype tot Noodzaak''
Sinds halverwege de jaren negentig heeft Internet een explosieve groei
doorgemaakt. Lang was het zo, dat je er niet bij hoorde als je niet aan
e-Business deed. Nu het optimisme van de Interneteconomie, gelardeerd met
vele faillissementen, sterk getemperd is, is het voor bedrijven sterk de
vraag of en hoe ze een virtuele expansie zullen realiseren. E-Business, van
hype tot noodzaak, begeleidt ondernemers bij het vinden van een antwoord op
deze vraag. E-Business kan in hoge mate bijdragen aan meer omzet, hoger
rendement, sterke efficiencyverhoging, kostenverlaging, marktverbreding en
vergroting van afzetkanalen. Daarmee moet wel aan een aantal voorwaarden
worden voldaan. Dit boek geeft aan, wat voor voorwaarden dat zijn en leidt
bedrijven stap voor stap tot het nemen van een beslissing. Het boek is
voorzien van checklists, een lijst met relevante sites en een aantal
verhelderende cases.
U kunt het boek (ISBN 90-5179-006-6) direct bestellen via de uitgever Gopher
Publishers (www.gopher.nl). U kunt het boek laten voorzien
van een persoonlijke boodschap!
Het boek kost slechts ¤ 18,- (25% korting bij afname van minimaal 10
exemplaren!).
Om direct naar het boek op de site van Gopher te gaan, kunt u de volgende
link hanteren:
http://order.gopherpublishers.com/book.asp?P02=566&P01=1&G01=1.
Sandor Willems
spwillems@netscape.net