Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
ilse media lanceert nieuw auto channel: "ilse auto"
Strategische samenwerking: sterke merken op autogebied verenigen zich in ilse auto
Amsterdam, 12 februari 2002 - Al jaren staat het woord 'auto' bovenin de lijsten van meestgezochte Nederlandse woorden op internet, een duidelijke indicatie voor de grote honger naar auto-gerelateerde informatie onder internetters.
Met het nieuwe channel 'ilse auto' (
ilse auto biedt haar bezoekers kwalitatief goede auto-informatie, dankzij de samenwerking met sterke strategische partners; marktleiders in de auto- en verzekeringenbranche. Die samenwerking waarborgt auto-informatie van een kwalitatief hoog niveau voor de ilse bezoeker.
Uit eerdere e-commerce initiatieven binnen ilse is gebleken dat consumenten internet voornamelijk als informatiebron gebruiken vóór ze overgaan tot de aanschaf van artikelen of diensten via internet. Paul Molenaar, algemeen directeur van ilse media over de online automarkt: "Ervaring leert dat internet uitermate geschikt is om, in een vertrouwde omgeving, auto-gerelateerde informatie te vinden. Vervolgens kan dan online of offline de aankoop van auto of verzekering worden afgerond."
Over ilse media
ilse media is met meer dan 130 miljoen paginabezoeken per maand de grootste internetuitgever van Nederland. Ze is de uitgever van Startpagina.nl, ilse.nl, de gratis e-mailsite dolfijn.nl, de nieuwssite NU.nl, de vrouwensite VrouwOnline.nl en het populaire chat.nl. Daarnaast exploiteert ilse media de titelwebsites van Sanoma Uitgevers, zoals Panorama, VT Wonen en Libelle. Met haar activiteiten bereikt ilse media meer dan 60% van alle Nederlandse internetgebruikers