Blauw New Media
----------- PERSBERICHT ----------------
Blauw Research trekt zich terug uit het samenwerkingsverband met EMIS
rondom AEMIS
Blauw Research trekt zich terug uit het samenwerkingsverband met EMIS
rondom AEMIS, het nieuwe mediabereiksonderzoek dat de concurrentie wil
aangaan met het bereiksonderzoek van JIC/NOM (Joint Industry
Committee-Nationaal Onderzoek Multimedia).
"Blauw Research heeft deze beslissing genomen op basis van onze
ervaringen bij de voortslepende onderhandelingen met Interview-NSS
over de samenwerking binnen AEMIS. Wij zijn tot de conclusie gekomen
dat onze mogelijkheden om een wezenlijke rol te spelen bij de
definitie en uitvoering van het onderzoek vrij beperkt zijn. In een
dergelijke situatie is het voor ons niet langer interessant om in
AEMIS te participeren", aldus Lejo Duivenvoorde, Managing Director
Blauw Research BV.
---
Noot voor de pers: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Lejo Duivenvoorde
lejod@blauw.com
0031-10-4000900
Blauw Research BV
Over Blauw: Blauw Research is het snelst groeiende onderzoeksbureau in
Nederland met 90 medewerkers en een omzet van 7 mln. Euro. Internet
staat centraal in de strategie van Blauw, een full-service
onderzoekspartner op het gebied van klant- en medewerkerrelaties,
corporate image, merk-, en communicatievraagstukken en (nieuwe) media.
Blauw is vooral actief in de IT-markt, telecommunicatie, financiële
services en e-business.
Disclaimer: "Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele
informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de
informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat
de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de
informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder
voorafgaand deskundig advies." © Blauw Research 2001