ELIZABETH ARDEN
Open for Beauty: Elizabeth Arden kondigt aan dat Catherine Zeta-Jones
exclusieve woordvoerster wordt
Zeta-Jones verschijnt in nieuwe reclamecampagne en lanceert nieuwe
Elizabeth Arden geur in de zomer van 2002
New York - Elizabeth Arden opent vandaag haar beroemde rode deur om
aan te kondigen dat de internationaal befaamde actrice Catherine
Zeta-Jones de exclusieve wereldwijde woordvoerster van het bedrijf
wordt. Ze zal verschijnen in de nieuwe, beeldvormende reclamecampagne,
genaamd 'Open For Beauty', die in juni 2002 van start zal gaan.
(Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20020204/HSM028 )
De overeenkomst met Catherine Zeta-Jones - de ster in met een Oscar bekroonde films als 'Traffic', 'America's Sweethearts,' 'The Mask of Zorro' en 'Entrapment' en volgens People Magazine en 'People's Yearbook 2002' één van 's werelds mooiste mensen - luidt een in eerste instantie vierjarige overeenkomst in met Elizabeth Arden.
'Catherine Zeta-Jones is de verpersoonlijking van het wezen van het
merk Elizabeth Arden, omdat zij de belichaming is van persoonlijke
stijl, elegantie en gedistingeerdheid', zei Ron Rolleston, Executive
Vice President voor Marketing van Elizabeth Arden. 'Wij zijn reuze
enthousiast dat Catherine het prachtige nieuwe gezicht van Elizabeth
Arden wordt', voegde hij eraan toe.
Behalve de benoeming van Zeta-Jones als woordvoerster voor het bedrijf
heeft Elizabeth Arden een nieuwe, beeldvormende reclamecampagne
aangekondigd, genaamd 'Open for Beauty', die in februari 2002 van
start gaat. Met het kernachtige 'Open for Beauty' worden visueel de
visie en de betrokkenheid van Elizabeth Arden weergegeven en tevens
wordt de schijnwerper gericht op de bekende rode deur van het
bedrijf. Zeta-Jones zal vanaf juni als onderdeel van deze campagne
verschijnen in advertenties en tevens zal zij in de zomer van 2002 een
nieuwe Elizabeth Arden geur introduceren.
'Ik heb ontzettend veel gelezen over Elizabeth Arden. Zij was een
visionair en ik ben er trots op dat ik deel uitmaak van het bedrijf
dat zij is begonnen,' zei Catherine. 'Mevrouw Arden zei al dat elke
vrouw er per definitie recht op heeft om er mooi en natuurlijk uit te
zien, en ik ben het van ganser harte eens met haar filosofie en, als
ik het zo mag noemen, haar overtuiging dat dat mogelijk is.'
Mevrouw Arden was een van de werkelijke scheppers in de wereld van de
schoonheidsindustrie, zij opende haar eerste salon in 1910 en bouwde
vanaf dat moment het bedrijf uit tot een van de grootste merken ter
wereld op het gebied van cosmetica. Vandaag de dag genereren de
Elizabeth Arden merken naar schatting USD 700 miljoen aan
detailhandelsverkopen. Daarenboven zijn er wereldwijd meer dan 140
salons en day spa's in licentie gegeven aan Elizabeth Arden Salon
Holdings, Inc., één van 's werelds meest vooraanstaande bedrijven op
het gebied van salons en spa's.
Elizabeth Arden behoort tot de leidende marketing- en
fabricagebedrijven van schoonheidsproducten met klasse. In de
portefeuille van vooraanstaande merken van het bedrijf zijn onder
anderen opgenomen de geurmerken Red Door, Elizabeth Arden Green Tea,
5th Avenue, Elizabeth Taylor's White Diamonds en Passion, White
Shoulders, Geoffrey Beene's Grey Flannel, Halston, Halston Z-14, PS
Fine Cologne for Men, Design and Wings van Giorgio Beverly Hills, de
Elizabeth Arden huidverzorgingslijn met inbegrip van Ceramide en
Millenium en de Elizabeth Arden colour cosmetics lijn.
Gretchen Dowling, +1-212-261-1249, of Benedicte Foucart,
+41-22-791-87-63,
beide van Elizabeth Arden, of Bronwyn Fenton van Weber Shandwick,
+1-212-445-8144, voor Elizabeth Arden
Foto: NewsCom: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20020204/HSM028
AP PhotoExpress Network: PRN1
PRN Photo Desk: +1-888-776-6555 of +1-212-782-2840
06 feb 02 13:52