KLM

02/005

KLM VIERT 10 JAAR FLYING DUTCHMAN PROGRAMMA
MET 10% KORTING
OP CADEAU-TICKETS EN CADEAU-UPGRADES

AMSTELVEEN, 6 februari 2002 KLM's Flying Dutchman (FD) programma luidt haar tienjarig bestaan feestelijk in met een cadeau voor al haar trouwe deelnemers wereldwijd. Per direct kunnen zij gedurende het hele jubileumjaar automatisch profiteren van 10% korting op cadeau-tickets en cadeau-upgrades. De FD punten - verdiend door te vliegen of door gebruik te maken van KLM's non-airline partners - zijn hierdoor meer waard dan voorheen.

KLM introduceerde op 1 januari 1992 speciaal voor haar loyale passagiers het Flying Dutchman programma. Hiermee wilde KLM haar trouwe frequente reizigers belonen en op individuele basis extra service verlenen. Het loyaliteitsprogramma werd eerst opgezet voor de Nederlandse markt en is in de afgelopen tien jaar uitgegroeid tot een programma met deelnemers over de hele wereld. KLM werkt voor het FD-programma samen met internationale en nationale partners, zowel binnen als buiten de luchtvaartsector.

Het aantal deelnemers is in de afgelopen 10 jaar gegroeid van circa 200.000 in 1992 tot de huidige 2 miljoen. De 2-miljoenste deelnemer werd begin dit jaar verwelkomd. Dit aantal zal naar verwachting in de komende jaren blijven groeien met verdere uitbreiding van de services en meerdere non-airline partner introducties in het vooruitzicht.

Gedurende het jaar 2002 zullen KLM en haar Flying Dutchman partners verschillende acties organiseren om het jubileumjaar voor de Flying Dutchman deelnemers extra feestelijk en voordelig te laten verlopen.

Deelname aan het Flying Dutchman programma is gratis en nu nog aantrekkelijker doordat cadeau-punten niet langer vervallen. Inschrijving kan via de Flying Dutchman Helpdesk +31 20 430 93 20 of online via www.klm.com, selecteer het juiste land en vervolgens "Flying Dutchman".