Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Kaboem biedt meisjes en jongens eigen virtuele plek
Twee nieuwe eilanden moeten online sub-communities laten ontstaan
Kaboem lanceert vandaag twee geheel nieuwe content-onderdelen: Boys Only en Girls Only. Alle onderwerpen zijn geheel toegespitst op de voorkeuren, die jongens en meisjes tussen 9 en 14 jaar in het afgelopen jaar naar voren hebben gebracht.
In het tweejarig bestaan van
Natuurlijk lijkt het gesneden koek dat je jongens niet moet opzadelen met roze kleuren en dat meisjes niet van auto s houden, maar in werkelijkheid ligt een en ander veel genuanceerder , aldus managing director Taco Nieuwenhuijsen. Meisjes willen graag over soapseries lezen, maar welke soap nu in is, verschilt telkens weer. Hetzelfde geldt voor games, popmuziek, films en kleding.
Dankzij het constant onderzoeken van de vraag van de doelgroep, wordt de content op maat gesneden geleverd aan de doelgroep. We zien dat ook terug in de statistieken. Onlangs mochten we ons 280.000ste lid verwelkomen. Als je bedenkt dat in Nederland bijna 1,2 miljoen kinderen tussen 9 en 14 jaar wonen, kan je nagaan hoe groot het bereik van Kaboem is.