Framfab brengt Nederlandse PR-activiteiten onder bij Lammers van Toorenburg
Benelux PR
Bunnik, 30 januari 2002 - Internetbureau Framfab, voorheen Netlinq Framfab,
heeft haar PR-belangen voor Nederland ondergebracht bij Lammers van
Toorenburg Benelux PR.
Jan Willem van Ewijk, Director Marketing en Sales van Framfab Nederland: "We
hebben voor Lammers van Toorenburg gekozen vanwege hun PR-expertise in de
ICT-sector. Daarnaast biedt het PR-bureau ons een toegevoegde waarde op het
gebied van communicatieadvies. We verheugen ons op de samenwerking en wij
vertrouwen erop dat Lammers van Toorenburg ons zal helpen om onze brede
ervaring met de ontwikkeling van internetapplicaties op een solide wijze in
de markt te zetten."
"Framfab Nederland is een mooie partij in ons klantenportfolio", zegt
Managing Director Charly Lammers van Toorenburg. "Het introduceren van de
naam Framfab is een mooie kans om onze kennis van deze markt te kunnen
inzetten voor een sterke internationale partij."
Framfab Nederland is onderdeel van het internationale netwerk Framfab. Het
internetbureau legt met zijn interactieve oplossingen de basis voor een
constructieve dialoog tussen organisaties, klanten en medewerkers. Framfab
adviseert en ondersteunt haar brede klantenportfolio op het gebied van on
line marketingcommunicatie en optimalisatie van on line processen. Het
bureau bouwt websites, on line marketingcampagnes en intranettoepassingen,
en implementeert content- en kennismanagementsystemen. Klanten van Framfab
zijn vooraanstaande organisaties als Nike, Coca-Cola, Sony, McDonalds,
Vodafone, AXA, Unilever, Philips, de gemeente Amsterdam, het Ministerie van
Jusititie en ENECO Energie.
Framfab werd in 1995 opgericht en is genoteerd aan de beurs van Stockholm
(Zweden). Framfab heeft vestigingen in Engeland, Frankrijk, Denemarken,
Duitsland, Zweden en Nederland (twee in Amsterdam, één in Rotterdam). In
Europa werken zo'n 650 mensen bij Framfab, van wie 100 in Nederland.
Lammers van Toorenburg Benelux Public Relations
Lammers van Toorenburg Benelux PR (LVT) is een ICT-communicatieadviesbureau
met 30 PR-specialisten die in de Benelux voor ruim 60 klanten werken. Het
bureau ondersteunt zijn klanten vanuit een Nederlandse (Bunnik) en een
Belgische (Brussel) vestiging. LVT richt haar dienstverlening op
ICT-gelieerde ondernemingen die een vernieuwende en transparante PR- en
communicatieaanpak wensen. Het aanbod van LVT is allesomvattend: van de
ontwikkeling tot en met de uitvoering van een strategie en van idee tot en
met het eindproduct. Dit complete aanbod wordt ondersteund met heldere
redactionele concepten en producties van LVT Editorial Services.