Gemeente Alphen aan den Rijn
Bekendmaking
Het college van burgemeester en wethouders van Alphen aan den Rijn
heeft in haar vergadering van 14 januari 2002 het navolgende besluit
genomen.
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Alphen aan
den Rijn, gelet op artikel 2:1 in de Arbeidsvoorwaardenregeling
gemeente Alphen aan den Rijn 1995, besluit de gemeenteambtenaar in de
functie van milieuwachter en toezichthouder aan te wijzen als:
I. de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid,
onderdeel b van deGemeentewet (de zogenaamde heffingsambtenaar);
II. de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid,
onderdeel d van de Gemeentewet (de zogenaamde belastingambtenaar);
III. de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 232, eerste lid van de
Gemeentewet;
Aan het besluit ten aanzien van onderdeel I, II en III wordt de
navolgende voorwaarde verbonden:
- ad 1 uitsluitend bevoegd tot het vaststellen van de
naheffingsaanslag parkeerbelastingen;
- ad 2 uitsluitend bevoegd tot het inwinnen en verstrekken van
informatie in het belang van de parkeerbelastingen;
- ad 3 bevoegd in de functie van ontvanger, uitsluitend bevoegd tot
het uitreiken van de naheffingsaanslag;
- het uitvoeren van de wettelijke bepalingen inzake bezwaar en beroep
is uitgesloten;
- het verlenen van mandaat van bovengenoemde bevoegdheden is niet
toegestaan.
Datum van inwerkingtreden en datum van ingang
Het besluit treedt in werking met ingang van de achtste dag na deze
bekendmaking.
Ter inzage
Een afschrift van het besluit ligt gedurende vier weken na deze
bekendmaking in het informatiecentrum van het Stadskantoor,
Castellumstraat 6 te Alphen aan den Rijn, voor een ieder kosteloos ter
inzage.
Exemplaren van de besluiten zijn tegen betaling verkrijgbaar bij het
Informatiecentrum. Op werkdagen geopend van 08.30 17.00 uur en op
vrijdagavond van 18.30 20.00 uur.
© Gemeente Alphen aan den Rijn, 29 januari 2002 laatste wijziging