Gemeente Alphen aan den Rijn


Bekendmaking

Het college van burgemeester en wethouders van Alphen aan den Rijn heeft in haar vergadering van 14 januari 2002 het navolgende besluit genomen.

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Alphen aan den Rijn, gelet op artikel 2:1 in de Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Alphen aan den Rijn 1995, besluit de gemeenteambtenaar in de functie van milieuwachter en toezichthouder aan te wijzen als: I. de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b van deGemeentewet (de zogenaamde heffingsambtenaar); II. de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel d van de Gemeentewet (de zogenaamde belastingambtenaar); III. de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 232, eerste lid van de Gemeentewet;

Aan het besluit ten aanzien van onderdeel I, II en III wordt de navolgende voorwaarde verbonden:


- ad 1 uitsluitend bevoegd tot het vaststellen van de naheffingsaanslag parkeerbelastingen;

- ad 2 uitsluitend bevoegd tot het inwinnen en verstrekken van informatie in het belang van de parkeerbelastingen;
- ad 3 bevoegd in de functie van ontvanger, uitsluitend bevoegd tot het uitreiken van de naheffingsaanslag;

- het uitvoeren van de wettelijke bepalingen inzake bezwaar en beroep is uitgesloten;

- het verlenen van mandaat van bovengenoemde bevoegdheden is niet toegestaan.

Datum van inwerkingtreden en datum van ingang
Het besluit treedt in werking met ingang van de achtste dag na deze bekendmaking.

Ter inzage
Een afschrift van het besluit ligt gedurende vier weken na deze bekendmaking in het informatiecentrum van het Stadskantoor, Castellumstraat 6 te Alphen aan den Rijn, voor een ieder kosteloos ter inzage.

Exemplaren van de besluiten zijn tegen betaling verkrijgbaar bij het Informatiecentrum. Op werkdagen geopend van 08.30 17.00 uur en op vrijdagavond van 18.30 20.00 uur.

© Gemeente Alphen aan den Rijn, 29 januari 2002 laatste wijziging