Ingezonden persbericht
Dutchtone benoemt communicatiespecialisten
Ronald Blok en Joost Juffermans versterken marketingcommunicatieafdeling
Den Haag, 30 januari 2002 - Dutchtone heeft Ronald Blok (40) en Joost Juffermans (40) als Directeur Marketingcommunicatie respectievelijk Senior Communicatiemanager aangesteld. Blok is verantwoordelijk voor de commerciële communicatie van Dutchtone. Juffermans legt zich toe op grote communciatieprojecten waarbij geïntegreerde communicatie cruciaal is.
Ronald Blok werkte bij Dexcom/T for T, waar hij als Sales & Marketing
Manager onder andere heeft zorg gedragen voor de distributiestrategie en het
opzetten van de Debitel-winkelketen. De laatste anderhalf jaar was hij
Manager Consumentenmarkt bij Debitel en verantwoordelijk voor de
salesactiviteiten. Daarvoor was Blok in dienst bij de retailketen Superphoto
Kral. Bij dit bedrijf was hij onder meer Regiomanager, Trainingsmanager,
Operations Manager en Sales & Marketing Manager.
Voordat Joost Juffermans in dienst trad bij Dutchtone, was hij Account
Director bij reclamebureau Bates Not Just Film in Amsterdam. Daar behartigde
hij onder meer de belangen van klanten als UPC, energiebedrijf ENBW en De
Hypotheekshop. Eerder was Juffermans werkzaam bij De Lotto, waar hij in 1994
verantwoordelijk was voor de introductie van De Krasloterij.
Over Dutchtone
Dutchtone biedt mobiele telefonie aan op basis van DCS1800-technologie. In
juli 2000 verwierf het bedrijf een UMTS-licentie. Dutchtone is een van de
belangrijkste leveranciers van de Nederlandse overheid. Dutchtone N.V. is
een 100% dochteronderneming van Orange SA. Orange heeft 37 miljoen klanten
in 23 landen. Bij Dutchtone N.V. werken ruim 1.500 mensen.