SPS Gensys en Kenson partners in Engelse markt
Reeuwijk, 30 januari 2002 - SPS Gensys, de toonaangevende Nederlandse
aanbieder van complete ICT-beheeroplossingen, heeft een
samenwerkingsovereenkomst gesloten met het Britse Kenson Network Engineering,
een ICT-leverancier en -dienstverlener met als kernactiviteit netwerksupport.
Kenson gaat in het Verenigd Koninkrijk de Gensys Product Suite verkopen en
zal bovendien remote management services aanbieden met gebruikmaking van
Gensys.
Gensys is een multiplatform beheersysteem voor het uitvoeren van
routinematige beheertaken op afstand. Het systeem controleert 24 uur per dag
op betrouwbare en kosteneffectieve wijze de beschikbaarheid van
bedrijfsprocessen, netwerken en netwerkonderdelen. Gensys werkt pro-actief:
als er verstoringen dreigen te ontstaan zorgt Gensys automatisch voor een
probleemmelding naar de beheerder en waarborgt het daarmee de kwaliteit van
de ICT van organisaties.
SPS Gensys meent in Kenson een geschikte partner te hebben gevonden voor een
actieve benadering van de Engelse markt. 'De producten en diensten van Kenson
sluiten nauw aan bij onze strategie', aldus Mike den Buurman, Commercieel
Directeur bij SPS Gensys. 'Met Kenson is SPS Gensys in staat om ook in het VK
flexibele management services aan te bieden tegen de laagst mogelijke
kosten.' Behalve reseller wordt Kenson ook gebruiker van het automatische
beheersysteem. Een van de diensten die Kenson momenteel biedt, is het beheer
op locatie. Kenson wil zijn dienstverlening optimaliseren en uitbreiden met
remote beheer en zal ook daarbij Gensys inzetten.
SPS Gensys
Buitenomweg 17
Postbus 92
2810 AB REEUWIJK.
Tel.: 0182 - 30 22 22
Fax: 0182 - 30 23 23
www.sps.nl en www.gensys.nl.
SPS Gensys
Het Nederlandse SPS Gensys is de toonaangevende leverancier van
ICT-beheeroplossingen. Meer dan 300 nationale en internationale organisaties
maken gebruik van de Gensys producten en diensten. Gensys wordt ook ingezet
in het eigen RES-Q remote beheercentrum, waar een team van specialisten
maximale beschikbaarheid garandeert bij meer dan 50 organisaties. Daarnaast
levert SPS Gensys advies, technische ondersteuning en implementatiediensten
op het gebied van Service Level Management, Unix, Windows NT/2000/XP, Oracle,
SQL-Server, Progress en MS Exchange.
Ingezonden persbericht