SUCCESVOL JAAR VOOR TARGET
Amsterdam, 30 januari 2002 - Target Interactive Communication,
onafhankelijk full service direct marketing bureau, heeft het eerste jaar
van haar fusie met Baron Response Generation afgesloten met een omzetgroei
van 31% tot ruim 3.200.000 Euro. De winst groeide met 25%. Het Bruto Bureau
Inkomen (BBI) steeg tot 2.000.000 Euro. Daarmee zet Target de trend van
ononderbroken groei voor het negende jaar achtereen voort.
Voor 2002 verwacht Target een groei van minstens 15% ondanks de ongunstige
economische vooruitzichten in het algemeen. Deze groei zal met name worden
gerealiseerd door de onlangs aangekondigde uitbreiding op het vlak van CRM
outsourcing en e-loyalty, waarvoor het Amerikaanse softwarepakket OneDirect
is aangekocht. Ook op het gebied van reguliere direct marketing voorziet
Target groei, omdat is gebleken dat opdrachtgevers in een dalende markt meer
behoefte hebben aan campagnes waarvan het resultaat snel zichtbaar is en die
direct rendement opleveren.
Target Interactive Communication BV is een onafhankelijk direct marketing
bureau. Target werkt voor opdrachtgevers uit zowel business to business-,
business to consumer- en non-profitorganisaties, waaronder Artsen zonder
Grenzen, DPA, Groene Land Achmea, Fiat, Alfa Romeo, Lancia en Vodafone
Business Points.