SUCCESVOL JAAR VOOR TARGET

Amsterdam, 30 januari 2002 - Target Interactive Communication, onafhankelijk full service direct marketing bureau, heeft het eerste jaar van haar fusie met Baron Response Generation afgesloten met een omzetgroei van 31% tot ruim 3.200.000 Euro. De winst groeide met 25%. Het Bruto Bureau Inkomen (BBI) steeg tot 2.000.000 Euro. Daarmee zet Target de trend van ononderbroken groei voor het negende jaar achtereen voort.

Voor 2002 verwacht Target een groei van minstens 15% ondanks de ongunstige economische vooruitzichten in het algemeen. Deze groei zal met name worden gerealiseerd door de onlangs aangekondigde uitbreiding op het vlak van CRM outsourcing en e-loyalty, waarvoor het Amerikaanse softwarepakket OneDirect is aangekocht. Ook op het gebied van reguliere direct marketing voorziet Target groei, omdat is gebleken dat opdrachtgevers in een dalende markt meer behoefte hebben aan campagnes waarvan het resultaat snel zichtbaar is en die direct rendement opleveren.

Target Interactive Communication BV is een onafhankelijk direct marketing bureau. Target werkt voor opdrachtgevers uit zowel business to business-, business to consumer- en non-profitorganisaties, waaronder Artsen zonder Grenzen, DPA, Groene Land Achmea, Fiat, Alfa Romeo, Lancia en Vodafone Business Points.