Ingezonden persbericht
P E R S B E R I C H T
Eindhoven, januari 2002
Televisiemagazine â¤oeCamping Life⤠draagt bij aan toename
van reserveringen bij Vacansoleil
Camping Life
Vacansoleil Camping Holidays, de Nederlandse marktleider op het gebied van
luxe campingvakanties met de auto naar meer dan 280 bestemmingen in dertien
Europese landen, heeft sinds de eerste uitzending op RTL4 van het
televisiemagazine â¤~Camping Life⤮ een flinke toename van het aantal
reserveringen voor Camping Holidays geconstateerd. â¤~Camping Life⤮ is met een
gemiddelde van 350.000 tot 400.000 kijkers van 13 jaar en ouder per
uitzending een succes. Dit succes draagt niet alleen bij aan de toename van
de reserveringen, maar de internetsite van Vacansoleil www.vacansoleil.com
wordt de dagen na de uitzending ook veel drukker bezocht. De zaterdag en
zondag na de uitzending verdubbelt het aantal bezoekers van 2500 naar ruim
5000 per dag. Vanaf zaterdag 2 februari aanstaande volgen er nog ⤦
uitzendingen om ⤦. uur op RTL4 met een herhaling op de zondag erna.