Carglass biedt klanten extra service met SMS-dienst Emexus
Almere, 28 januari 2002 Carglass maakt sinds kort gebruik van de SMS-dienst van Emexus, SMS-route. Carglass biedt de dienst aan als extra service naar haar relaties. Zij kunnen de routebeschrijving naar de desbetreffende vestiging van Carglass per SMS toegestuurd krijgen.
De automobilist kan via het Call Center dat 24 uur per dag gratis bereikbaar is de routebeschrijving opvragen. De automobilist geeft aan vanuit welke richting hij of zij naar het Service Center wil rijden, geeft het mobiele telefoonnummer door en de juiste routebeschrijving wordt binnen enkele seconden per SMS verstuurd. Op deze manier heeft de aanvrager de routebeschrijving direct bij de hand.
Robert van Roermund, Sales & Marketing Manager van Carglass: Vrijwel iedereen beschikt tegenwoordig over een mobiele telefoon. Het is dus niet alleen heel handig, maar ook heel slim om een dergelijk communicatiemiddel in te zetten, zeker voor zakelijk gebruik. Wij zijn net gestart met SMS-route, maar we hebben nu al zeer positieve reacties ontvangen. Klanten vinden het een handige en klantvriendelijke service.
Emexus Group B.V.
Carglass BV
Emexus bedenkt, bouwt en beheert SMS-oplossingen voor bedrijven en biedt de nieuwste technologieën en diensten, variërend van reversed billing tot SMS-on-Demand. Het Emexus Platform heeft alle benodigde interfaces met telecom providers, databases en systemen en een telecom operator-onafhankelijke infrastructuur. Emexus ontwikkelt daarnaast toepassingen op basis van spraaktechnologie (waaronder Voice Response) en PDA. Met producten zoals SMSroute en SMS-on-Demand biedt Emexus laagdrempelige oplossingen voor het MKB. Samenwerkingsverbanden met grote, leidende partijen en leveranciers garanderen diensten van een hoog professioneel niveau. Meer informatie is te vinden op
Carglass is de specialist in het direct repareren en vervangen van autoruiten. Het bedrijf beschikt hiervoor over 53 service centers en zo n 200 mobiele service units.