Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Amsterdam/Den Haag, 25 januari 2002
Management Ben Klantenservice wint Call Center Manager Award van het Jaar
2001
Het managementteam van Ben Klantenservice is verkozen tot Call Center
Manager van het Jaar 2001. De call center manager van het jaar wordt gekozen
door de leden van de CCMA, de Call Center Managers Association. De Award
werd op vrijdag 25 januari 2002 in de Rode Hoed te Amsterdam uitgereikt door
de Consumentenbond. Namens Ben Klantenservice nam Joop Evers de Award in
ontvangst. Andere genomineerden waren onder andere Robeco, UU Net en Vrij
Uit.
Ben Klantenservice kreeg de Award voor de unieke aanpak die vorig jaar al
leidde tot de onderscheiding van het beste call center van Nederland.
Daarnaast werd in het juryrapport de persoonlijke benadering in het call
center benadrukt. "Mensen maken het verschil" aldus Joop Evers, Directeur
Ben Klantenservice Hij is vooral blij met de prijs voor het hele team. "Deze
prijs is een belangrijke erkenning voor het werk van het team om het beste
call center van Nederland te worden en ook te blijven, ondanks de
vragen van onze klanten. Ben wil graag tevreden klanten en vindt het erg
belangrijk om klanten persoonlijk, vriendelijk en vakkundig te woord te
staan. Ben probeert het zo eenvoudig mogelijk te maken voor klanten om de
vele mogelijkheden van hun mobiele telefoon te gebruiken. Dat vergt veel
training van de medewerkers klantenservice."
Over Ben Klantenservice
Ben Klantenservice heeft twee vestigingen: in Den Haag en in Breda. Ben gaat
daar op korte termijn nog een derde locatie in Rotterdam aan toevoegen. Ben
besteedt veel aandacht aan het wervingsbeleid, opleidingen, beloningsbeleid,
het terugdringen van ziekteverzuim en aan ondersteunende IT-systemen. Ben
doet regelmatig onderzoek naar zowel klanttevredenheid als
medewerkertevredenheid. Alles met het doel het serviceniveau en de
bereikbaarheid van Ben Klantenservice te verbeteren. Ben won eerder de
Nationale Contact Center Award 2001.
Over Ben
Ben Nederland B.V. is een aanbieder van persoonlijke communicatie. Ben heeft
inmiddels ruim 1,2 miljoen actieve klanten en is in belminuten de derde
aanbieder van Nederland. Ben biedt producten aan voor zowel privé als
zakelijk gebruik. Met het verkrijgen van een UMTS-licentie heeft Ben een
belangrijke stap gezet op weg naar de derde generatie mobiele communicatie.
Ben bellers kunnen bellen in 67 landen, waaronder de belangrijkste
vakantielanden.