Ingezonden persbericht
Persbericht
17 januari 2002
VERLEIDING WORDT EEN KOUD KUNSTJE
Beekwilder brengt presentatie- en decoratiegids 2002 uit
De 'dikste Beekwilder catalogus ooit' valt deze week op de mat bij meer dan
100.000 retailers, horeca-ondernemers, dienstverleners en instellingen. Meer
dan 3.000 artikelen staan afgebeeld, variërend van gemakkelijk toepasbare
decoratieartikelen en displaymaterialen tot levensechte sfeerdecors van
hoogwaardig materiaal. De Beekwilder Gids 2002 biedt een volledig overzicht
van het omvangrijke productaanbod en maakt het voor iedereen mogelijk te
verleiden, presenteren en informeren.
Trends 2002
De catalogus, die vanaf nu eens per jaar uitkomt, opent met een katern met
alle trends voor de komende seizoenen. De thema's Picknick, Fruitsplash,
Fusion, Breakfast at Tiffany's en Retro zullen dit jaar een belangrijke rol
spelen in het Nederlandse winkelbeeld. Voor elke trend zijn enkele honderden
nieuwe decoratieartikelen beschikbaar die een kleurrijk, romantisch of retro
sfeerbeeld oproepen.
Decoratie&sfeer, presenteren, informeren
In de gids staan de artikelen uit de basiscollectie overzichtelijk bij
elkaar in drie categoriën. De pagina's 'Decoratie&Sfeer' tonen hoe je met
goed doordachte decoratie een opvallende en stimulerende omgeving kan
creëren. Van basisproducten als fotobanieren, planten en zuilen tot
levensechte tijgers. Met een beetje creativiteit en de juiste producten
'verleid' je de klant. Hoe een etalage of publieksruimte kan veranderen in
een tropisch palmenstrand of een saloon uit het Wilde Westen is ook te zien
in de catalogus. En het effect is levensecht.
De etalagefiguren zijn bijeengebracht in het katern 'Presenteren'. De brede
collectie omvat basismannequins, bustes, kinderfiguren en sporters in alle
soorten en maten. Gestyled naar het actuele modebeeld en de meeste direct
uit voorraad leverbaar.
Onder de noemer 'Informeren' vallen de informatiedragers en display
supplies. Alle mogelijke affichehouders, folderbakken, rekken en vitrines
staan afgebeeld. Voor P.O.S. materiaal op de winkelvloer, voor de
presentatie van het reclamebureau of voor informatiefolders op de balie van
de bank. Daarnaast zijn de ontelbare haakjes, spelden, kleefknopjes en
andere onmisbare benodigdheden voor de decorateur in dit katern te vinden.
Beekwilder is marktleider in Nederland op het gebied van producten voor etalage, decoratie en display. Sinds 1923 zijn de kantoren en showrooms gevestigd aan de Prins Hendrikkade in Amsterdam, tegenover het Centraal Station. Het distributiecentrum van Beekwilder (in Diemen) beslaat meer dan 7.000 m2 en herbergt een collectie van 8.000 artikelen.
###
Fotomateriaal (high-res.) is te downloaden op:
http://www.edelman-dlv.nl/pressroom
Voor meer informatie of de catalogus:
Edelman-DLV
Nienke Beuwer
telefoon: 023-554 2030,
mailto:nienke@edelman-dlv.nl