ADFORMATIE WINNAAR VAN DE 'LOF-PRIJS VOOR VAKINFORMATIE 2002'
- persbericht -
Amsterdam, 17 januari 2002 - Adformatie is uitgeroepen tot winnaar
van de LOF-prijs voor Vakinformatie 2002, dé kwaliteitsprijs van de
uitgevers van vakinformatie.
Aan deze jaarlijkse prijs is een geldbedrag van 10.000 verbonden.
De prijs is uitgereikt tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst van de
Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap van het Nederlands
Uitgeversverbond op 17 januari 2002 in Hotel The Grand in
Amsterdam.
'Van alle inzendingen scoorde één titel hoog op elk van de drie
criteria waar deze kwaliteitsprijs op is gebaseerd - inhoud,
productmix en vormgeving - en dat is Adformatie', aldus Leon de
Wolff, voorzitter van de jury.
Adformatie is door de jury gekozen uit 5 nominaties. De andere
nominaties zijn: Aannemer (Elsevier bedrijfsinformatie),
Automatisering Gids (ten Hagen & Stam), CRN (VNU Business
Publications) en SPORT Bestuur & Management (Arko Sports Media).
De LOF-prijs voor Vakinformatie is een initiatief van de Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap en de Stichting Lucas-Ooms Fonds. De prijs wordt toegekend aan een uitgave of uitgever op het terrein van vak- en wetenschappelijke informatie. Het totaal van het uitgeefproduct wordt beoordeeld aan de hand van drie dimensies van kwaliteit, de inhoud, de productmix en de vormgeving.
Samenstelling van de jury:
drs. L.J. de Wolff, directeur Leon de Wolff Mediamanagement,
voorzitter van de jury
prof. M.M. Chanowski, directeur MediaLab
J.A.S. Joustra, hoofdredacteur Elsevier
J.D. Rensen, directeur RTL iMedia
K. Staal, directeur Staal & Duiker Grafisch Ontwerpers BNO
drs. P. Vuijsje, zelfstandig mediaconsultant en publicist,
oud-hoofdredacteur Intermediair
R.M. Vrij, secretaris van de Groep UVW, secretaris van de jury
---