Selligent stelt Freddy Nurski aan als vice president Noord-Europa
Amersfoort, 16 januari 2002 - Selligent, Europees producent van CRM
(Customer Relationship Management) oplossingen met snel en hoog
rendement (ROI), heeft Freddy Nurski aangetrokken om de functie VP
Northern Europe op zich te nemen. Freddy Nurski heeft meer dan 20 jaar
ervaring in consultancy, sales en account management bij internationale
dienstenbedrijven als Accenture (voorheen Andersen Consulting), GE, ISS
Europe en S1.
Hij zal leiding geven aan Selligent's internationale expansie in
Noord-Europa
en vanuit Amersfoort in Nederland opereren. Als VP Northern Europe zal
hij verantwoordelijk zijn voor Selligent's verkoopskanalen in Benelux,
UK en Scandinavië. Deze aanstelling maakt deel uit van de
expansiepolitiek van Selligent in Europa. In Frankrijk, Spanje en Italië
heeft deze CRM-leverancier reeds een aanzienlijk marktaandeel verworven.
Bij S1 was Freddy als VP European Sales en VP Strategic Alliances
verantwoordelijk voor de commerciële integratie van S1's Europese
acquisitie (FICS, een van oorsprong Belgische software dienstverlener
met operaties in 7 landen) alsook voor het opzetten van S1's directe en
indirecte verkoopskanalen. Voordien spendeerde Freddy Nurski 13 jaar bij
het technologiebedrijf GE (General Electric) Information Services. Na
een aantal Europese management assignments introduceerde hij Key Account
Management programma's op internationaal niveau.
Selligents CEO (Chief Executive Officer), André Lejeune
becommentarieert: "Freddy's aanstelling is een onderdeel van Selligent's
initiatief om te groeien in Europa. Zijn internationale management- en
verkoopervaringen, en ons programma om business partners te selecteren
en te ondersteunen, zullen Selligent in staat stellen het huidige
marktaandeel te vergroten."
"De producten van Selligent kunnen makkelijk concurreren met de grote
spelers," aldus Nurski, "en ze zijn beter aangepast aan de diverse
Europese culturen. Bovendien zijn de oplossingen ook betaalbaar en
garanderen ze een snelle ROI voor middelgrote en grote ondernemingen.
Selligent voorziet ook een aanbod op maat van de verschillende
bedrijfssectoren. Selligent ként deze sectoren en begrijpt de specifieke
bedrijfsprocessen ervan."
Over Selligent
Selligent is een belangrijk Europese producent van oplossingen voor het
beheer van klantenrelaties (Customer Relationship Management) en
e-business waarbij optimaal rekening wordt gehouden met de meest diverse
culturen, lokale bedrijfsregels, talen en valuta. De software van
Selligent biedt een snel rendement (ROI), reduceert de totale
exploitatiekost, en beheert tegelijkertijd de volledige relatiecyclus
met klanten van prospectfase tot klantenbinding. Daarenboven garandeert
de integratie van het unieke Global & Local lokale vrijheid met behoud
van een bedrijfsbrede consistentie. De meer dan 30.500 gebruikers worden
geruggensteund door een uitgebreid distributienetwerk dat aanwezig is op
de belangrijkste internationale markten. In 2000 zag Selligent haar
omzet met 64% stijgen; de verkoop van licenties steeg zelfs met 120%.
Bijkomende informatie is beschikbaar op de website:
http://www.selligent.com/nl.
Voor meer informatie
Presscom PR & Marketing b.v.
Madeleine Kok/Theo Vrugt
Tel: 030-6051415
e-mail: l.t.vrugt@inter.nl.net
Internationaal hoofdkantoor Selligent
Gerlinde Houbrechts, tel: +32 71 349 862, fax +32 71 258 090,
e-mail: gerlinde.houbrechts@selligent.com
Patrica Duponcheel, tel: +32 71 25 80 97, fax +32 71 25 80 90,
e-mail: patricia.duponcheel@selligent.com