Gemeente Doorn
Vergadering commissies gemeenteraad
In de week van 14 januari vergaderen de gemeenteraadscommissies. Alle
vergaderingen vinden plaats in de raadzaal.
Belangstellenden die het woord wensen te voeren over een onderwerp dat
onder de bevoegdheid van de commissie valt, kunnen van het spreekrecht
gebruik maken. Wanneer daar gebruik van wordt gemaakt dient dit
voorafgaand aan de vergadering aan de secretaris van de commissie te
worden gemeld.
Op dinsdag 15 januari vanaf 19.30 uur vergadert de commissie voor
Ruimtelijke Ordening en Onderwijs. De agenda luidt als volgt:
1. Opening
2. Verslag van de vergadering van 20 november 2001
3. Ingekomen stukken en mededelingen
a. Kwaliteitshandvest Regio Utrecht
b. Activiteitenprogramma 2002 Wonen Doorn
c. Raamovereenkomst 2002-2005 en productovereenkomst 2002 inzake
educatie nieuwkomers
d. Gemeentelijke samenwerking inzake aansturing en financiering
educatie 2002 e.v.
e. Verlengde Woestduinlaan 78a
f. Utrecht Utopia
4. Regio-aangelegenheden:
a. Nieuwsbrief Rijksdienst voor de Monumentenzorg, januari 2002
b. Nieuwsbrief Rijksdienst voor de Monumentenzorg, Restauratie
en Beheer.
5. Voorbereidingsbesluit Dorpsstraat Zuid-West
6. Antennemasten in Doorn
7. Voorontwerp-bestemmingsplan Centrum, 1e partiële herziening
8. Wijziging algemene verkoopvoorwaarden voor onroerende zaken
9. Inrichtings- en beheersplan voor het ecologisch ingerichte
bedrijventerrein
10. Krediet uitbesteding bestemmingsplannen
11. Rondvraag
12. Sluiting
Op woensdag 16 januari vanaf 19.30 uur vergadert de commissie Welzijn
en Openbare Werken. De agenda luidt als volgt:
1. Opening
2. Verslag van de op 21 november 2001 gehouden vergadering
3. Mededelingen:
a. Stichting Noodopvang Dakloze Vreemdelingen Doorn e.o.
b. Indexering waarderingssubsidies
c. Uitvoerings- en beslissingsmandaat voor Stichting RIO ZOU
inzake uitvoering WVG
d. Intentieverklaring bedrijfsverzamelgebouw
e. Jaarrekening 2000 Stichting het Kaaphuis
4. Regiozaken
5. Mededelingen van de wethouder
6. Verordening cli?ntenparticipatie gemeentelijk integraal
gehandicaptenbeleid gemeente Doorn
7. Budgetcontract 2002-2005 Algemeen Maatschappelijk Werk
8. Uitbreiding kinderdagverblijf met tijdelijke units
9. Petitie: verzoek éénmalige bijzondere maatregel voor groep
asielzoekers
10. Rondvraag
11. Sluiting
Op donderdag 17 januari vanaf 19.30 uur vergadert de commissie voor
Algemene Bestuurszaken en Middelen. De agenda luidt als volgt:
1. Opening
2. Vaststelling van het verslag van de vergadering van de commissie
Algemene Bestuurszaken en Middelen van 22 november en 3 december
2001
3. Ingekomen stukken en mededelingen
+ overzicht geraamde kosten inhuur personeel 2002 en overzicht
vacatures
4. Regiozaken
5. Ontslag medewerker afdeling financiën
6. Aanpassing raadzaal
7. Overeenkomst samenwerking I&A Doorn-Maarn
8. Begrotingswijzigingen
9. Rondvraag
10. Sluiting