PERSBERICHT
ALTERNATE start telefonische klantenservice
Ridderkerk, 11 januari 2002
Op maandag 14 januari aanstaande start ALTERNATE Computerversand Nederland met een telefonische klantenservice die meer duidelijkheid zal scheppen voor haar klanten en tevens haar after sales service verder zal versterken.
Tot nu toe werkte ALTERNATE met één telefonische helpdesk, die met name bedoeld was voor technische ondersteuning. Gebleken is echter dat er eveneens een grote diversiteit aan vragen bestaat die geen technische achtergrond hebben en welke ook bij de salesafdelingen niet op hun plaats zijn. We hebben het dan met name over RMA-gerelateerde zaken. Om klanten die hieromtrent vragen hebben een duidelijk aanspreekpunt te bieden, is een speciaal telefoonteam samengesteld dat als klantenservice zal opereren.
De klantenservice zal werken onder de naam 'Service-Hotline' en voorlopig
bereikbaar zijn van maandag tot en met vrijdag van 11:00 uur 's ochtends tot
17:00 uur 's middags. Tijden die wellicht in de toekomst worden uitgebreid.
De Technische-Hotline blijft bereikbaar van 10:00 uur tot 20:00 uur op
werkdagen en op zaterdag van 10:00 uur tot 16:00 uur. Het telefoonnummer
waarop de Service-Hotline bereikbaar zal zijn is 0180-440890 (per E-mail:
klantenservice@alternate.nl).
De verwachting is dat hiermee aan een belangrijk deel van de servicevraag
van de ALTERNATE-klanten wordt voldaan en bovendien de Technische-Hotline
ontlast zal worden, wat de telefonische bereikbaarheid alleen maar ten goede
zal komen.
Over Alternate:
Alternate Computerversand is sinds haar oprichting in Duitsland (1990)
uitgegroeid tot een vooraanstaande leverancier van computeronderdelen en
complete systemen per postorder. Door traditionele verkoopmethoden te
combineren met nieuwe technologieën opereert zij als e-logistics aanbieder
via Internet uitermate succesvol in landen als Duitsland, Spanje en
Nederland.
In Nederland heeft Alternate, sinds haar start in 1998, een duidelijk
stempel op de markt gedrukt. Met haar concept van een groot assortiment,
snelle levering en lage prijzen, heeft zij als grootste
magazine-adverteerder in de branche (maandelijks 6 pagina's in 4 bladen) en
haar prominente aanwezigheid op Internet een grote naamsbekendheid
opgebouwd. Met eigen callcenters, een winkel, technische dienst en
helpdesk-service biedt Alternate in Nederland een totaalpakket voor afnemers
in zowel de B2C als B2B markt, waarmee wordt ingespeeld op de nog steeds
toenemende vraag naar losse computercomponenten. Momenteel werken in
Nederland 69 vaste medewerkers en ruim 60 oproepkrachten.
Voor meer informatie kijk op www.alternate.nl of neem contact op met Mark
Vrijvogel, Commercieel Directeur bij Alternate Computerversand Nederland,
telefoon: 0180 44 08 44 (tijdens kantooruren), per e-mail:
m.vrijvogel@alternate.nl.