Hoofddorp, 7 januari 2002 Ariba, leverancier van Enterprise Spend Management-oplossingen, brengt met ingang van 2002 haar PR-activiteiten in de Benelux onder bij Whizpr. De belangrijkste reden voor de wisseling van PR-bureau is dat Ariba haar strategie heeft aangepast om beter te kunnen inspelen op de behoefte van grote organisaties om structurele kostenbesparingen te realiseren.
In plaats van pure eProcurement-oplossingen hebben we ons aanbod verbreed tot een complete reeks van Enterprise Spend Management-toepassingen. Enterprise Spend Management (ESM) is de verzamelnaam voor de producten en diensten die nodig zijn om de uitgavencyclus van organisaties optimaal te beheren en verder te verbeteren. Met als doelstelling om directe kostenbesparingen en verbetering van het eindresultaat te realiseren. Door deze strategische koerswijziging is de positionering van Ariba veranderd en is de noodzaak ontstaan voor een ander PR-bureau , aldus Arjen Koonings, Area Director Noord-Europa.
Ariba, Inc. is de marktleider op het gebied van toepassingen voor Enterprise Spend Management. Deze oplossingen zijn specifiek ontworpen om tegemoet te komen aan de behoefte van Chief Financial Officers en Chief Procurement Officers. Ariba s Enterprise Spend Management-oplossingen leveren bedrijven de mogelijkheid om dankzij één enkele toepassing hun gehele uitgavencyclus van analyse en sourcing tot en met procurement optimaal te beheren en verder te verbeteren. Bovendien vindt er tegelijkertijd een structurele inkoopprestatiemeting en -beoordeling plaats.
Over Whizpr
Whizpr is een PR-adviesbureau gespecialiseerd in communicatie op het gebied van ICT, Internet en New Economy. Whizpr werkt voor klanten als Ariba, Augeo Software, Emexus, Ericsson, iBanx, J.D. Edwards, Magnus, MChannels, Njama, Reed Exhibitions, Remedy Corporation, Sun Microsystems, Stor2B, Telindus, Tower Technology, Tplc en Tridion.