Groothandel ServiceCenter: één werkgeversloket voor ziekte, reïntegratie en WAO
Elke onderneming krijgt vroeg of laat te maken met zieke werknemers en merkt dan de hoeveelheid werk die dat met zich meebrengt. Om deze extra lastendruk te verminderen heeft het NVG tezamen met Groothandel Assurantiën een instrument ingericht dat u een aanzienlijke lastenverlichting kan geven: het Groothandel ServiceCenter.
Het Groothandel ServiceCenter is één werkgeversloket voor ziek- en
hersteldmeldingen. Als een werknemer zich bij u ziek meldt, geeft u
dit telefonisch door aan het Groothandel ServiceCenter. Verder hoeft u
niets meer te doen. Groothandel ServiceCenter geeft de ziekmelding
namelijk voor u vervolgens door aan alle instanties. Als de werknemer
zich (hopelijk) beter meldt, is wederom één telefoontje aan het
Groothandel ServiceCenter voldoende. Zij verzorgt de rest voor u.
Groothandel Assurantiën is een activiteit van Van Calcar en het
Nederlands Verbond van de Groothandel.
Meer informatie: bel het Groothandel ServiceCenter 0182572 706.