Telfort's GSM netwerk landelijk dekkend
De overeenkomst met Libertel wordt gefaseerd opgezegd. Dit betekent
voor u als klant, dat in de gebieden waar u nu ook soms via Libertel
belt (waar de naam Libertel op uw scherm verschijnt), u voortaan
alleen via Telfort kunt bellen. Mocht u uw telefoon standaard hebben
ingesteld op het Libertel-netwerk, dan verzoeken wij u per heden het
Telfort-netwerk te kiezen.
Hoewel wij uiteraard alles in het werk stellen om deze overgang
vlekkeloos te laten verlopen, is het mogelijk dat u hiervan tijdelijk
enige hinder kunt ondervinden. Wij proberen dit tot het uiterste
minimum te beperken.
Telfort werkt continu aan het verder uitbouwen van haar netwerk.
Alleen al het afgelopen jaar heeft Telfort haar zendmasten verdubbeld.
Meer dan 98% van de Nederlandse populatie heeft Telfort dekking.
Hiermee biedt Telfort een landelijk dekkend netwerk dat gelijkwaardig
is aan alle andere aanbieders.
Voor vragen over ons netwerk en de beëindiging van de overeenkomst met
Libertel kunt u contact opnemen met de Telfort Klantenservice:
0800-444 44 44 voor klanten met een abonnement en
0900-333 33 33 voor prepaid klanten
Het 0900 telefoonnummer kost fl. 0,75 per gesprek
Meest gestelde vragen >>>
23-5-00
Adresgegevens Telfort
DISCLAIMER COPYRIGHT TELFORT B.V. 2000