PERSBERICHT

VIGNETTE BENOEMT FRANK VERWEIJ TOT BENELUX MARKETING COMMUNICATIONS MANAGER

AMSTERDAM, 23 november 2001 - Vignette® Corporation (Nasdaq: VIGN), leverancier van geïntegreerde content management applicaties, heeft Frank Verweij benoemd tot marketing communications manager voor de Benelux. Voor zijn komst naar Vignette werkte Verweij bij World Online/Tiscali International, waar hij marketing manager international promotions was.
Frank's toevoeging aan het Vignette Benelux team bevestigt het belang dat Vignette hecht aan deze regio," aldus Stuart Curzon, Vignette's sales director voor Noord-Europa, het Midden-Oosten en Afrika. "Met zijn ruime ervaring in marketing en communicatie is Frank een waardevolle aanwinst voor ons bedrijf en voor ons streven naar verdere groei in de Benelux."
In zijn nieuwe rol als marketing communications manager bij Vignette zal Verweij zich richten op het vergroten van Vignette's profiel en marktaandeel in deze regio. Verweij is verantwoordelijk voor de corporate en productmarketing, en voor de interne en externe communicatie.
Vignette heeft een goede uitgangspositie voor verdere groei in Nederland en België," zegt Verweij. "En ik maak graag deel uit van een bedrijf dat zich zó toegelegd heeft op de ontwikkeling van geavanceerde technologie en op klantentevredenheid."
In zijn positie als marketing manager international promotions bij World Online/Tiscali was Verweij verantwoordelijk voor het opzetten en beheren van sponsorprojecten in heel Europa. Voordat hij naar World Online/Tiscali ging, heeft Verweij bijna elf jaar bij Philip Morris Holland gewerkt in diverse marketingfuncties. Vanaf 1998 was hij daar field promotion manager en organiseerde hij in die hoedanigheid succesvolle evenementen zoals de Marlboro Masters. Daarnaast coördineerde hij de nationale en internationale sponsoring, en was hij verantwoordelijk voor PR en publiciteit.
Vignette
Vignette is marktleider op het gebied van geïntegreerde content management applicaties. Vignette's applicaties worden gebruikt door succesvolle organisaties over de hele wereld om online klantenrelaties te onderhouden, met partners te werken en met de werknemers te communiceren. Vignette combineert content management applicaties met applicaties voor integratie en analyse. Hierdoor kunnen bedrijven daar waar nodig gepersonaliseerde informatie leveren, kunnen online systemen met bedrijfssystemen worden geïntegreerd, en kan er real-time analyse gemaakt worden van online klantengedrag. Vignette heeft wereldwijd meer dan 1.300 klanten en het hoofdkantoor is gevestigd in Austin, Texas. Daarnaast zijn er kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië. Vignette Nederland is gevestigd in Amsterdam.

Ingezonden persbericht