PERSBERICHT
VIGNETTE BENOEMT FRANK VERWEIJ TOT BENELUX MARKETING COMMUNICATIONS MANAGER
AMSTERDAM, 23 november 2001 - Vignette® Corporation (Nasdaq:
VIGN), leverancier van geïntegreerde content management applicaties,
heeft Frank Verweij benoemd tot marketing communications manager voor de
Benelux. Voor zijn komst naar Vignette werkte Verweij bij World
Online/Tiscali International, waar hij marketing manager international
promotions was.
Frank's toevoeging aan het Vignette Benelux team
bevestigt het belang dat Vignette hecht aan deze regio," aldus
Stuart Curzon, Vignette's sales director voor Noord-Europa, het
Midden-Oosten en Afrika. "Met zijn ruime ervaring in marketing en
communicatie is Frank een waardevolle aanwinst voor ons bedrijf en voor
ons streven naar verdere groei in de Benelux."
In zijn nieuwe rol als marketing communications manager bij
Vignette zal Verweij zich richten op het vergroten van Vignette's profiel
en marktaandeel in deze regio. Verweij is verantwoordelijk voor de
corporate en productmarketing, en voor de interne en externe
communicatie.
Vignette heeft een goede uitgangspositie voor verdere
groei in Nederland en België," zegt Verweij. "En ik maak graag
deel uit van een bedrijf dat zich zó toegelegd heeft op de ontwikkeling
van geavanceerde technologie en op klantentevredenheid."
In zijn positie als marketing manager international
promotions bij World Online/Tiscali was Verweij verantwoordelijk voor het
opzetten en beheren van sponsorprojecten in heel Europa. Voordat hij naar
World Online/Tiscali ging, heeft Verweij bijna elf jaar bij Philip Morris
Holland gewerkt in diverse marketingfuncties. Vanaf 1998 was hij daar
field promotion manager en organiseerde hij in die hoedanigheid
succesvolle evenementen zoals de Marlboro Masters. Daarnaast coördineerde
hij de nationale en internationale sponsoring, en was hij
verantwoordelijk voor PR en publiciteit.
Vignette
Vignette is marktleider op het gebied van geïntegreerde
content management applicaties. Vignette's applicaties worden
gebruikt door succesvolle organisaties over de hele wereld om online
klantenrelaties te onderhouden, met partners te werken en met de
werknemers te communiceren. Vignette combineert content management
applicaties met applicaties voor integratie en analyse. Hierdoor
kunnen bedrijven daar waar nodig gepersonaliseerde informatie leveren,
kunnen online systemen met bedrijfssystemen worden geïntegreerd, en kan
er real-time analyse gemaakt worden van online klantengedrag.
Vignette heeft wereldwijd meer dan 1.300 klanten en het hoofdkantoor is
gevestigd in Austin, Texas. Daarnaast zijn er kantoren in Noord- en
Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië. Vignette Nederland is
gevestigd in Amsterdam.
Ingezonden persbericht