Ingezonden persbericht


Persbriefings Aspect Communications en Information Builders 21 november

Amstelveen, dinsdag 13 november 2001

Hierbij nodigen wij u van harte uit om de persbriefings van Aspect, Information Builders en haar dochterbedrijf iWay Software bij te wonen. De drie bedrijven hebben een aantal nieuwsfeiten te melden die we - om het u gemakkelijk te maken op één en dezelfde dag aan de pers presenteren. Het programma is interessant voor journalisten met een specialisme in: marketing, bedrijfseconomie, call centers, informatievoorziening of ICT.

De briefings vinden plaats op 21 november aanstaande in Restaurant De Kas te Amsterdam, waar we ook gebruik zullen maken van de lunch. We brengen tevens een bezoek aan het Persmuseum.

Het programma vindt u in de bijlage.

Gelieve uw deelname te bevestigen met bijgevoegd formulier. U kunt dit faxen naar The Communication Force, 020 547 0190 of mailen naar nandab@communicationforce.com.

U krijgt per omgaande een bevestiging, de routebeschrijving en een parkeerkaart toegestuurd.

Met vriendelijke groet,

Theo Loth Nanda Bechtholt (The Communication Force)

06 - 53 497 173 020 - 547 01 99

theo.loth@loth.nl nandab@communicationforce.com

Bijlagen Programma

Antwoordformulier

Persbriefing Aspect Communications en Information Builders 21 november Restaurant De Kas Amsterdam

Datum 21 november, 9:00 17:00 uur

Programma

09:00 uur Ontvangst

Aspect Communications 09:30 10:15 uur Multichannel communications, we make CRM work - Sandy Johnson, Aspect s nieuwe VP EMEA Sales & Marketing.

Elk bedrijf heeft er last van: losstaande communicatiekanalen (telefoon, e-mail, fax, web) en communicatiekolommen (silo's) leiden tot slechte dienstverlening en tot ongebalanceerde inzet van medewerkers. Synchronisatie van klantcontacten via in het multichannel contact center zorgt voor een hoger serviceniveau en lagere kosten.

Strategie en positionering Aspect

10:15 11:00 uur Het contact center als killer applicatie voor VoIP Serge Reuvers,

solutions consultant VoIP.

Voice over IP, wat moet je eigenlijk mee? Iedereen praat erover, maar nuttige toepassing blijft vooralsnog uit. Maar niet voor lang: IP contact centers zijn de killer applicatie, volgens de onderzoeksbureaus. De realiteit van het virtuele call center.

Introductie IP Contact Suite.

11:00 12:00 uur Bezoek en rondleiding Persmuseum

Aspect Communications

12:00 12:45 uur Zonder tevreden medewerkers geen tevreden klanten Bob Brouwers, solutions consultant eWorkforce management.

De contact center technologie in dienst van de mens in plaats van andersom. Agent satisfaction, hoe bereik je dat? Balans vinden tussen skills en wensen van de medewerkers en de eisen van de business. Klanten bellen, faxen, mailen en browsen. De contact center medewerker als schaap met de vijf poten. Hoe houdt de contact center manager overzicht?

Introductie nieuwe versie eWorkForceManagement software.

12:45 15:00 uur Lunch De Kas

Information Builders

15:00 15:45 uur Informatie voor iedereen nieuwe concepten in WebFOCUS - Marcel van Rhijn, Productmanager Business Intelligence.

De Business Intelligence markt wordt volwassen. Het aantal spelers neemt af. De concurrentiestrijd wordt gevoerd op het gebied van productontwikkeling. Information Builders introduceert in de laatste versie van WebFOCUS weer een aantal nieuwe concepten. Deze zijn er op gericht om het de eindgebruiker ook de leek - zo makkelijk mogelijk te maken om analyses uit te voeren.

Introductie nieuwe versie WebFOCUS software.

15:45 16:30 uur iWay: nieuwe software voor Enterprise Application Integration - Nic Wenker, Technical Director iWay Software Europe.

Bedrijven hebben voortvarend ERP en CRM-systemen aangeschaft of zijn overgestapt op e-business, en komen er nu achter dat de integratie met hun bestaande, vaak legacy-systemen tot problemen leidt. Tegenover elke dollar die een bedrijf besteedt aan de aanschaf van CRM-systemen, komen er vijf tot twintig te staan die nodig zijn om de integratie tot een goed einde te brengen (Gartner).

De kern van enterprise application integration is het stroomlijnen van bedrijfsprocessen die verdeeld zijn over meerdere applicaties of systemen. De noodzaak van deze stroomlijning wordt gedreven door technologische ontwikkelingen, marktontwikkelingen, kostenbesparingen en de veranderende samenleving (24-uurs maatschappij).

Introductie nieuwe versie iWay software.

17:00 uur Afsluiting

Locatie

Restaurant De Kas

Kamerlingh Onneslaan 3

1097 DE Amsterdam