Geachte redactie,
Hierbij ontvangt u een persbericht van Applix. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.
Met vriendelijke groeten,
Hollander en Van der Mey/MS&L Tel : 070 354 90 00 Koninginnegracht 95 Fax : 070 350 31 45
2514 AK Den Haag E-mail : info@hvdm.nl
Applix integreert CRM en Business Intelligence met succes
'Analytics: Don't Do CRM without It' volgens Hurwitz Group nieuwste
benadering in CRM
Leusden, 15 november 2001 - Hurwitz Group, een toonaangevend onderzoeks-
en managementconsultancybureau, brengt het rapport 'Analytics, Don't Do
CRM without It' uit. Het rapport toont de concurrentievoordelen voor
bedrijven die Customer Relationship Management (CRM) en Business
Intelligence (BI) integreren. Het rapport is geschreven in opdracht van
Applix, wereldwijd aanbieder van software voor interactieve planning,
CRM Analytics en Business Intelligence, en kan worden gedownload van
www.applix.nl.
"CRM en Business Intelligence zijn strategische oplossingen die bij een
goede integratie een optimale bijdrage aan de bedrijfsbelangen en
bedrijfsverbeteringen leveren," stelt Sharon Ward, Vice President bij
Hurwitz Group. "Bedrijven die kennis over klantgedrag vastleggen en hun
business processen daaraan aanpassen, zullen zichtbaar
concurrentievoordeel behalen. Applix heeft de ervaring, expertise en de
bewezen technologie voor CRM en Business Intelligence in huis om die
visie te realiseren."
Het Hurwitz rapport geeft aan dat meerdere factoren de vraag creëren
voor een volledig geïntegreerde CRM en Business Intelligence oplossing.
Zo'n oplossing stelt bedrijven in staat om voortdurend hun
bedrijfsstrategie te verbeteren, door de manier waarop zij hun klanten
zien, analyseren en met hen communiceren. Het rapport verklaart hoe de
huidige technologie continue verbetering van klantrelaties in de weg
staat. Daarnaast beschrijft de Hurwitz Group de technologische vereisten
voor een beter aanpassingsvermogen van bedrijven. Tot slot toont het
rapport aan hoe Applix deze benadering in praktijk brengt via een
volledig geïntegreerde en eenvoudig aanpasbare oplossing voor CRM en
analytics.
Nieuw product brengt visie in praktijk
Het rapport van Hurwitz Group komt vlak voor de aankondiging van Applix'
nieuwe product waarin operationale en analytische CRM worden
gecombineerd tot één naadloze omgeving met geïntegreerde tools en één
gebruikersinterface. De nieuwe oplossing van Applix zal half december
worden gelanceerd.
"Een utopie is werkelijkheid geworden. Met de oplossingen van Applix
kunnen bedrijven constant hun processen afstemmen dankzij realtime
informatie." zegt Alan Goldsworthy, President en CEO van Applix. "Wij
garanderen optimaal rendement op geïnvesteerd vermogen met oplossingen
die meetbaar en duurzaam zijn. En dat is heel belangrijk in een
dynamische economie."
Over Hurwitz Group
Hurwitz Group is een toonaangevend onderzoeks- en
managementconsultancybureau, in de identificatie en de verwoording van
de waarde van technologie voor het bedrijfsleven. Hurwitz Group geeft
strategische begeleiding via analyses, marktonderzoek en advies.
Over Applix
Applix is wereldwijd aanbieder van oplossingen voor operationele en
analytische CRM. Deze oplossingen ondersteunen, stroomlijnen en
analyseren alle horizontale bedrijfsprocessen, zoals marketing, sales,
service en helpdesk. Bedrijven hebben hiermee real-time inzicht in de
behoeften van klanten, waardoor zij gefundeerde beslissingen kunnen
nemen om nieuwe klanten te verwerven én te behouden. De oplossingen van
Applix kenmerken zich door flexibiliteit en schaalbaarheid, waardoor
Applix óók unieke en complexe bedrijfsprocessen optimaal kan
ondersteunen.
Applix, Inc. (NASDAQ: APLX) is gevestigd in Westboro, Massachusetts, in
de Verenigde Staten. Het bedrijf heeft wereldwijd acht vestigingen, de
Benelux-vestiging staat in Leusden. Applix is via partners
vertegenwoordigd in Scandinavië, Zuid-Europa en Zuid-Afrika. Wereldwijd
heeft Applix meer dan 2400 klanten. Meer informatie over Applix is te
vinden op www.applix.nl.